Oturdum, yine seni özlüyorum.
Sensizliğin dibinde, yalnızlığın bilmem hangi şehrindeyim. Zaman kavramının olmadığı bir hayatı yaşıyorum şimdi. Günler geçse de, biliyorum seni geri getirmeye yetmeyecek güçleri.
Acaba şimdi ne yapıyor, diye düşünüyorum sürekli.
Bazen deniz kenarında oturup, dalgaların sesini dinlediğini düşünüyorum. Ama belki sen denizi olmayan bir şehirdesindir? Bunu bile bilmiyorum ki ben.
Basketbol oynuyor musun hala? Peki satranç oynamaya devam ediyor musun? Kaç madalya daha kazandın kim bilir? Kaç kitap bitirdin? Aynı kitap sayfalarında buluşmuş mudur gözlerimiz? Yazdığın hangi şiirle güldürdün, Hangi şiiri okurken büyüledin insanları? Hala futbol oynarken kaleye geçip oturuyor musun maç bitene kadar? Gittiğin şehirlerde kaç gönüle daha taht kurdun acaba? Arkanda bıraktığın bu şehri ve bu insanları özledin mi hiç?
Senin geçtiğin sokaklardan geçtim bugün bir kez daha. Belki kokun kalmıştır diye.. Ayak izlerini aradım yerlerde. Evinizin önündeki parkta olmanı diledim. Boş salıncaklara takıldı gözlerim. Yıllar öncesinden bir günü anımsadım. Bir zamanlar bu kadar yakındık birbirimize demek ki! Tozlu hatıralardan sonra, her adımda seni aradı gözlerim.
Biliyor musun, aradığım hiç bir şeyi bulamadım.
Arkanda sadece benim hatırladığım anıları bırakıp gittin, bir daha hiç gelmemek üzere. Hiç düşünmedin değil mi; arkandan ne kadar üzülebileceğimi? Senin mutlu olmanı isterken, gözümden dökülen yaşları? Giderken bile sağ salim gitmen için ettiğim duaları? Yıllar geçmesine rağmen hala unutamadığım anıları?
Hangi şarkıydı, binlerce kez başa sarıp dinlediğim ya da dinlediğimi sandığım? Gecenin karanlığında hangi yıldızdı gözlerimin saatlerce takılıp kaldığı?
Söylesene; En içten gülüşlerimin ve en içten gözyaşlarımın sebebi, neredesin şimdi?
Belki merak edersin diye söylüyorum ben bıraktığın yerde, bıraktığın gibiyim. Ama insanlar tanımadıkları birini merak etmezler değil mi? Boşver en iyisi.
Sen sürekli her şeye söylerdin ya; mübarek ola.
İşte, Senin için son duam da; Attığın her adım senin için mübarek ola!., Soğuk mürekkebim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK MÜREKKEP
Literatura faktuGeçmişe dönüp bakınca hayatınızın her günü aynı şekilde geçip gitmiş olsa bile, duygular değişkendir. Aynı olaylar bir zaman sonra farklı hisler verebilir insana. Yaşarken mutlu olduğunuz anları belki bir gün içiniz acıyarak hatırlarsınız. Kimse ne...