385 61 14
                                    

İyi okumalaarrr♡♡♡

*

Zar zor yataktan kalkarken gözleri kapalıydı. Düşünmekten halsiz düşmüştü Arda.

Aklı Kenanla doluydu ve bu onu tedirgin hissettiriyordu. Tamamen reddettiği şeyleri fark etmesi onu utandırıyordu.

Antrenman için sahaya yürürken herkesin geldiğini gördü. Gözleri özellikle Kenanın üstünde dolaşırken göz göze gelemeyince kaşları çatıldı.

Takımın yanına geldiğinde Kenanın soğuk davranışlarını anlayamıyordu.

Antrenmana başladıklarında iki takıma ayrıldılar. Kenanla aynı takımda olması onu heyecanlandırırken farklı şeyler düşünmemeye çalıştı.

Antrenman maçının başlamasıyla Barışın pasladığı topu Kenan alırken o da aynı hızla ilerledi.

Kaleye yaklaşırken Kerem Kenanın önünü kesmesiyle pas istemek için elini kaldırdı.

Kenanın onu görüp pas atmayışıyla kaşlarını çattı.

''Atsana lan topu!''

Barışın Kenana bağırmasıyla topa daha da yaklaştı.

Kenan pas atmıyorsa topu ondan almasını bilirdi.

Keremle uğraşan adamın dikkatsizliğinden yararlanarak topu aldı. Kaleye yaklaşırken top sert bir şekilde ağlardaydı.

Maç böyle devam ederken bütün takım gerginliğin farkındaydı. Her ne kadar merak etseler bile karışmak istemiyorlardı.

Mola düdüğü çaldığında Arda derin bir nefes verdi.

Bütün takım çimlere otururken ayakta durdu. Kendisiyle beraber oturmayan sadece Kenan vardı.

Göz göze geldiklerinde yatışan sinirinin yeniden ortaya çıktığını hissetti. Hızlı adımlarla ona doğru yürürken sakinleşmeye çalışıyordu.

''Niye pas vermiyorsun? Tek mi oynuyorsun burda?''

Yüksek çıkan sesiyle bütün takım afallerken Kenan gülümsüyordu. Her şeyi tatlı genci sinirlendirmek için yapmıştı. Ve amacına ulaştığını görmek onu keyiflendiriyordu.

''Bir şeyler deniyorum Arda. Niye sinirleniyorsun bu kadar?''

Kendine kıyasla sakin konuşan adamla sinirinin harlandığını hissetti.

''Ne demek bir şeyler deniyorum ya? Takımca oynuyoruz lan!''

Barış ve Ferdi bir şeylerin ters gittiğini anlayınca ayaklandılar. Ardanın sakin yapısını biliyorlardı.

Kenan sinirli gence yaklaşarak aralarındaki mesafenin sıfırlanmasını sağladı. Kısık sesle konuşmaya başladı.

''Neden sinirleniyorsun ki. Bu sinirin bana mı hissettiklerine mi?''

Karşısındaki gencin donup kalmasıyla gülümsemesi genişledi. Başını eğerek burnunu kendine masum bakan gencin burnuna sürttü.

''Neden cevap vermiyorsun?''

Arda hissettiklerinin yüzüne vurulmasıyla iplerin koptuğunu hissetti. Kenana yumruk atmasıyla büyük bir kargaşayı başlattı.

*

'Temas etsinler, utansınlar, öpüşsünler' yazanlara benim yumruklu kavga çıkarmam şoku BDJWNBDHWBSH

Özür dilerim ama çekişmeli şeyler daha da hoşuma gidiyor😪😪😪

Oy ve yorumlarinizi eksik etmeyiiiinn💗

his' arda&kenanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin