*
Sıkıntıyla karşısındaki çocuğa bakıyordu Kenan. Son 4 gündür yüzü asıktı. İçten içe merak ediyordu ama yeniden sormaya cesareti yoktu.
Bazen ondan gözlerini alamadığını hissediyordu. Bilerek, isteyerek yaptığı bir şey olmaması onu korkutan şeydi.
Ardayı önceden tanıyordu. Tanışma fırsatları olmuştu. Ama şuan olduğu gibi dikkatini çekmemişti güzel çocuk. Sessiz sakindi bir kere. Arada gözü kaysa bile direkt çekiyordu o zamanlar.
Şimdi öyle miydi? Aksine gözleri ondan başka yere değmiyordu. Her ne kadar Ardaya yazarken rahat olsa bile ters cevap alacağının korkusu hep onunlaydı.
Yine ondan gözlerini alamadığı bir gündü.
Onun aksine genç çocuk ona bakmıyordu. Onun da korkuları vardı. Korkularının baş gösterme sebebi açıktı; içten içe Kenandan mesaj bekliyordu. Kenanla son konuşmasının üstünden 2 gün geçmişti. Kimsenin farkına varmadığı şeyleri ona anlatmasını ve ilgilenmesini sevmişti, her ne kadar bunu kabul etmek istemse de.
Bir çift gözü üstünde hissediyordu. Bunun hem huzur hemde huzursuz hissettirmesi normal miydi?
Kenanın bakışlarına karşılık vermeye cesareti yoktu ki. İster miydi onu da bilmiyordu. Galiba bunu düşünmek için uyumamayı göze alabilirdi.
♤
Antrenman bittiği an yorulan bedenlerini çimlere bıraktılar. Barış Ardanın hâllerini geç olsa da fark etmişti.
"Arda bir sorun mu var kardeşim?"
İsminin seslenmesiyle düşüncelerinden sıyrılmıştı. 'Acaba dışarıdan çok mu kötü görünüyorum' diye düşünmeden edemedi. Bir şey aklına takılınca ister istemez yüzü düşüyordu.
"Yok abi ne olacak? Öyle dalmışım."
Barış pek inanmasa da daha sonra üstelemeyi aklına not etti.
Akşam yemeği için kaldıkları otelin açık büfe servisine doğru ilerlerken Arda kaçamak bakışlarla bakıyordu Kenana. Ondan yaklaşık 10-12 santim uzun olan adama bakarken omuzlarının genişliği dikkatini çekmişti. Belki de ilk kez alıcı gözüyle bakıyordu. Normalde bakamazdı. Bu cesareti Kenan önden gittiği içindi.
Canının çektiği şeyleri alırken tabağına bırakılan mantıyla kaşlarını çattı. Kafasını kaldırınca ona bakmayıp tabağına bir şeyler koyan Kenanı gördü. Dudaklarının kıvrılmasına engel olamayıp kendinisine bilerek bakmayan gence baktı.
Ve göz göze geldiler.
Kenan gülümseyen güzel çocuğu gördüğünde içinde filizlenen şeyleri hissetti. Aynı şekilde karşısındaki gencin onun gülümsemesini parıldayan gözlerle izlemesi Ardaya bir şeyler hissettirirken bundan şikayetçi bile olamadı.
*
Merhabalaarrr😋😋 verdiğiniz oylar ve attığınız yorumlardan gaza gelerek bölümü yazdım. Yine kısa oldu farkındayım ama yazıp hemen atmak istedim. Umarım beğenmişsinizdiiirrr
Istediginiz sahneleri yazin lutfen aklima fikir gelmiyor😭😭😭
Oy ve yorum bekliyoruumm💗💗