450 76 32
                                    

yorumlarınıza asiri gülüyorum cok tatlisiniiizzz. verdiginiz oylarla gaza gelip yazmaya basladim valla. aslinda bu yoktu. icimden geldi😋😋😋

iyi okumalaarrr💗💗

*

Soyunma odasında sesler kesilmiyordu. Barış bir yandan Kenanla ilgilenirken diğer yandan Ardanın yanına gidiyordu.

Ardanın yumruk atmasıyla ne olduğunu şaşırmıştı herkes. Ardadan asla beklemedikleri bir şeydi bu.

''Ne oluyor lan size? Neyi paylaşamıyorsunuz?"

Altayın konuşmasıyla takımdan onaylayan mırıltılar geldi. Hiçbiri ne olduğunu anlamamıştı ki.

''Pas at diyorum atmıyor abi! Suç bende mi şimdi?"

Dudaklarını büzüp sinirli sinirli konuşan çocukla dayanamayıp gülümsediler. Barış elini Ardanın omzuna atarken bir yandan da Kenana baktı.

''Oğlum yumruk atman ne lan? Küçük boyunla niye vuruyorsun Kenana?''

Kenan karşısında ona öfkeli gözlerle bakan çocuğa gülümseyen gözlerle bakıyordu. İstediği şey olmuştu. O yumruk hislerin kabul edilmesiydi ona göre.

''Ne yumruğu Barış? Sinek ısırığı gibiydi.''

Arda hâlâ dalga geçerek konuşan adama gözlerini devirdi. Zaten pişman olmuştu. Bir anlık sinirle attığı yumruk kendi canını yakmıştı.

Kafasını eğerek zemine bakmaya başladı. ''Özür dilerim.''

Kenan yavru kedi miyavlaması gibi çıkan sese şefkatle gülümsedi.

Takımdakilere başıyla kapıyı göstererek yalnız kalmak istediğini söyledi. Herkes yavaş yavaş çıkarken bir şeylerin farkına varıyorlardı.

Ayağa kalkarak başını eğmiş kendine bakmayan çocuğun yanına oturdu. Dizlerindeki elini tutup ellerinin arasına aldı.

Gördüğü görüntüyle gülümsemesi büyüdü. Ardanın eli kendi ellerinin arasında küçücük kalmıştı.

''Neden özür diliyorsun?''

Arda birleşen ellerine bakarak omuz silkti. Yaptığının yanlış olduğunu biliyordu.

''Sana vurmamalıydım.''

Ardanın çenesini tutarak göz göze gelmelerini sağladı. Bir yandan eli bulunduğu yeri okşarken diğer yandan gözleri çocuğun üstünden ayrılmıyordu.

''Canım acımadı ki yavrum. Niye kendini üzüyorsun?''

Tekrardan omuz silkerek Kenana bakmaya devam etti.

Kendine masum masum bakan gözlerle gülümsemesi genişledi. Eli gencin yanağına çıkarken okşamaya, sevmeye devam etti.

Arda yanağını okşayan elle tamamen mayıştığını hissetti.

Kenan elini yanındaki bedenin beline atıp kendine çekti. Genç çocuk başını kendine kıyasla daha yapılı olan adamın omzuna gömerken huzurlu hissediyordu.

Kenan kendine sırnaşan çocuğun saçlarını okşarken burnunu mis kokulu boyuna gömdü. Dayanamayarak dudaklarını yumuşak deriye bastırdı. Belindeki eliyle çocuğu tamamen kendine çekerken vücutları bir bütün olmuştu.

*

Watty yazdığım bölümü sildigi icin tekrardan yazdim😪😪😪

Neyseee benden bu kadar. Biliyorum kisa bir bolum ama diger bolumu yazmaya simdiden basliyoruumm

Oylarinizi ve yorumlarinizi bekliyoruuummm🫶🏻🫶🏻🫶🏻

^arkadaslar Allah rizasi icin bana fikir verin valla ne istiyorsaniz yazicam. soz bi daha kavga ettirmicem cocuklari😪😪😪

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

his' arda&kenanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin