Pov Zoe
1 godzina, 2 godzina i kolejne godziny bez żadnej wiadomości od Klaus'a. Zapadł pod ziemią normalnie, a może porwali go lub ktoś go pobił i teraz leży w jakimś rowie jak taki menel nieprzytomny, ale jednak najbardziej prawdopodobna wersja jest taka, że jest na mnie tak bardzo zły, że ma mnie teraz w dupie. Z moich rozmyśleń wyciągnął mnie dźwięk przychodzącego SMS-a, szybko wzięłam telefon myśląc, że to Klaus, ale był to nieznany mi numer. Dostałam filmik, Klaus'a i jakieś kobiety nie muszę mówić co się tam działo, gdyż można się domyśleć. Dziewczynę z filmiku znałam i to bardzo dobrze. Była to Alex, kiedyś się podkochiwała w Rafe'ie i to tak bardzo, że była w stanie mnie zabić by być z nim. Szmacie się nie udało uwieść młodego Cameron'a to spróbowała z Klaus'em. Udało jej się. Szybko wybaczyłam telefon i położyłam na szafce nocnej. Uznałam, że jak on bawi się z inną to ja również mogę z innym. Wstałam z łóżka i skierowałam się w stronę szafy z ubraniami. Na początku wzięłam jego ubrania i wyrzuciłam je z okna, a następnie szukałam jakiś swoich ubrań, ponieważ nie pójdę do pewnej osoby ubrana w dresy po chwili znalazłam sweter, który odsłaniał trochę mojego nie idealnego płaskiego brzucha, ale lubię mieć lekko zaokrąglony brzuch, rownież wyciągnęłam krótkie, dżinsowe spodenki. Ubrałam je i szybkim ruchem podeszłam do miejsca gdzie znajdował się mój telefon i wyszłam z pokoju. Schodząc ze schodów zadzwoniłam do kilka klientów informując ich, że mój asystent przyjedzie na moje miejsce. Gdy zeszłam na piętro niżej to poszłam od razu do pomieszczenia gdzie był mój brat Topper i Olivią i Michael'em.
- Top chodź na chwilę - powiedziałam z powagą i skierowałam się w stronę kuchni
Topper wstał z podłogi i poszedł za mną.
- Co jest? - zapytał
- Gdzie mieszka......
CZYTASZ
Nie Myśl Że Odejdę // Rafe Cameron
RomanceJest to kontynuacja książki "Po prostu płotka" ##WOLNO PISANE## ××××××××××××××××× Rozpoczęcie: 24maja2022 Koniec: ....? ×××××××××××××××××