•9•

207 6 3
                                    

Zoe POW:

Minęły już 3 miesiące od zdarzenia z Rafe'em. Już dawno zapomniałbym o tym liściu co dani ojcu moich dzieci, ale jak ledwo wyszliśmy z domu do tylko wiadomości „To jest ta Zoe co wyjechała z ukrytego mężowi przy swoich dzieci. śmianie mnie bierze z tylko jednego powodu, Rafe i szybkie połączenie, aby uzyskać wpływ jego ojca niż jego samego. Przestałem działać, przestałem go kochać (tak przez czas), ale on sobie przypomniał o mnie, akurat kiedy był za późno. Każdemu opowiadałam, że się za później, a każdy się tylko pojawił, tylko dlatego, że jestem w związku z Klaus'em. Jestem z nim, a bliźnięta go kochają, a on jest prawdopodobnie ich zdaniem z czego jestem jeszcze bardziej dostępny. Pozostali z Niklaus'em wyjeżdżam do Dani, ale tylko ja i on.

- Kochanie, myśląc o tym, że są jedno czarne czy białe? - stał na naszym pokładzie, trzymając w lewej ręce, aw drugiej koszuli, zawsze machał, aby być jak przez mu bardziej zaawansowane

-Czarna, tylko czarna. - przebywa z jego przypadkiemm, kiedy urywa się na chwilę z ekranu laptopa, ale po chwili monitorowana jest od przerwy o moim przypadku. Mam ich sporo, ponieważ teraz każdy szczegół architekta, szczegółowa wichurą w Outer Banks, która jest zlokalizowana w mieszkaniach domy. Klaus nie jest skutkiem tego powodu, ponieważ byłbym skłonny do bycia częścią rodziny, a on mógłby pracować. które wystąpią, które wystąpią, które będą same w sobie rozpoczynające się.

-A ty tylko klienci, klienci i klienci. Zoe sobie wolne mamy na 2 dni wyjeżdżając do Dani

-Klaus nie może być przeniesiony na mnie. rozwiązanie przez okno, co ta wichura została wykonana z tymi domami.

-Czyli co w Dani też będziesz zajęta tylko pracą?

-Jeśli będzie potrzeba wziąć. - Rejestracja danych osobowych

-Jak to ma tak wyglądać to nie ma sensu dalej ciągnąć naszego związku- powiedział zasadzie z pokoju przy tym trzaskając drzwiami


Ałć zabolało do lekko. Może jednak ma racje ostatnio ciągle siedzę w pracy, a przecież przyda mi się trochę wolnego , ale przecież nie mogę ich zostawić, ponieważ dla każdy inny architekt jest za drogi albo za daleko dla mieszkańców Outer Banks.

                                                                         


                                                                               *******

WYGLĄD KLAUSA
       Mulat, brązowe oczy i włosy, w jakimś stopniu wysportowany, dużo tatuaży, kolczyk w brwi i w uchu, 28 lat, 200cm wzrostu

Przepraszam, że tak rzadko pojawiają się rozdziały, ponieważ musiałam zaliczać zaległe sprawdziany z zawodowych.

Mam nadzieje ze wam sie spodobal rozdzial!!!!♥♥                                                                                                 Buziaczki xoxo♥♥♥

Nie Myśl Że Odejdę // Rafe CameronOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz