Κεφάλαιο 7

42 5 0
                                    

Εύας POV

Αφού έβαλα μουσική άρχισα να ετοιμάζομαι για να βγω με την Άννα.

Περιποιήθηκα τα σγουρά μαύρα μαλλιά μου, έκανα έντονο μαύρο eyeliner και έβαψα τα χείλη μου με κόκκινο κραγιόν.

Έβαλα μια μαύρη μακριά στενή φούστα και ένα σκούρο κόκκινο πουλόβερ.

Πριν λίγο μου έστειλε μήνυμα ότι θα πηγαίναμε για φαγητό.

Φόρεσα τα μαύρα τακούνια μου και αφού πήρα τη σκούρα κόκκινη τσάντα μου και ένα μπουφαν στο ίδιο χρώμα, έφυγα.

Η θερμοκρασία τον Δεκέμβριο στις 9 το βράδυ είναι υπερβολικά χαμηλή, όμως πρέπει να την υποστώ γιατί το σημείο που θα συναντηθούμε για να πάμε στο εστιατόριο είναι αρκετά μακριά.

Τουλάχιστον το μπουφάν είναι ζεστό.

...

Φτάνω, χαιρετάμε η μία την άλλη και αρχίζουμε να περπατάμε προς το εστιατόριο.

-Λοιπόν για πες τα νέα σου!  Της λέω και τη κοιτάω ενώ περπατάμε.

-Τα ίδια.  Απαντάει με μια μιζέρια στο πρόσωπο της.

Ναι μάλλον πρέπει να κάνω κάτι για να ανοιχτεί λίγο...

-Μάλιστα! Εγώ πήγα και έπαιξα στη γιορτή και ήταν φουλ ωραία! Βέβαια είχα λίγο άγχος-

-Έλα που είχες άγχος εσύ!  Μου λέει την ώρα που φτάνουμε στο εστιατόριο και καθόμαστε μέσα.

Δεν απαντάω καθώς τη προσοχή μου τραβάει η υψηλή θερμοκρασία και αφού καθόμαστε σε ένα τραπέζι βγάζω το μπουφάν μου.

-By the way ωραία ρούχα.  Προσθέτει και κάθεται σε μια καρέκλα κοντά στη δική μου.

-Σε ευχαριστώ!  Της απαντάω με ένα χαμόγελο και κοιτάζω τον χώρο.
Είναι πανέμορφα εδώ. Υπάρχουν ξύλινα τετράγωνα τραπέζια με κόκκινες καρέκλες και καναπέδες στο ίδιο χρώμα. Το εστιατόριο είναι γεμάτο κόσμο και εκτός από τις ομιλίες ακούγεται και jazz μουσική.
-Ειναι πολύ ωραία εδώ!!  Της λέω με το ίδιο χαμόγελο.

-Ναιι. Όντως. Εδώ είναι το αγαπημένο μου  εστιατόριο. Όταν βρω γκόμενο εδώ θα τον φέρω. Α στο έχω πει? Θέλω να βρω γκόμενοοοοο.....   Λέει με ένα παράπονο και εγώ ήδη έχω μαντέψει πως θα περάσει η ώρα.

...

Κοντεύω να τελειώσω τα μακαρόνια που πήρα και την ακούω να μιλάει.

LA PRINCIPESSAOù les histoires vivent. Découvrez maintenant