BONUS CHAPTER

22 4 2
                                    

(προφανώς και θα ανέβαζα)

................................................

26 Αυγούστου 2024

Εύας POV

Έκλεισα το κινητό μου και άρχισα να παρατηρώ τη θάλασσα μπροστά μου.

Οι ηλιαχτίδες έπεφταν πάνω στο νερό τόσο υπέροχα που δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από εκεί.

Πήρα μια βαθιά ανάσα και αισθάνθηκα τη γαλήνη μέσα στην ησυχία.

Μόνο το κύμα ακούγεται.

"Οδύσσεια... Έχω να σε δω δύο εβδομάδες επειδή πήγα Λευκάδα και νιώθω σαν να πέρασε ένας αιώνας."  σκέφτηκα.

Ξανά άνοιξα το κινητό μου.

5:00 Μ.Μ.

Χθες γύρισα από τις διακοπές και σήμερα σε λίγα λεπτά θα έρθει να με βρει η Αθηνά για να βγούμε! Έχουμε να τα πούμε πάρα πολύ καιρό από κοντά.

Κάθομαι σε ένα παγκάκι ακριβώς μπροστά από τη θάλασσα και τη περιμένω να έρθει.

Το καλύτερο είναι πως μετά από τη βόλτα μας, θα περάσω το βράδυ μαζί με την Principessa.

Ανυπομονώ λες και είναι η πρώτη φορά.

Από τη στιγμή που έφυγα για τη Λευκάδα, όλα μου φαίνονται σαν συμβαίνουν για πρώτη φορά, ενώ από τότε που πήγα σπίτι της εκείνη τη μέρα, μετά τη γιορτή, έχουμε περάσει πολλές μέρες και νύχτες μαζί!

-Ήρθαμε και εμείς!!!  Άκουσα τη φωνή της Αθηνάς πίσω μου να με πλησιάζει και γύρισα το κεφάλι μου περίεργη.

Πίσω της ήταν όλες οι φίλες της. Τέσσερις κοπέλες.

Αυτές με κοίταξαν με ξινό ύφος και με το ίδιο ύφος κοίταξα εγώ την Αθηνά.

-Γεια.  Λέω με πλέον σοβαρό πρόσωπο και τόνο και της κάνω νόημα για τις κοπέλες πίσω της.

Υποτίθεται είχαμε κανονίσει να βγούμε δυό μας.

-Γειαα... Απαντάει εκείνη με ένα βλέμμα σαν να μην καταλαβαίνει τι συμβαίνει.

...

Η ώρα έχει πάει 9:00 και εμείς κάνουμε βόλτα στη πόλη όλες μαζί. Εκείνες μιλούν μεταξύ τους και κλασσικά εγώ είτε δεν μιλάω καθόλου είτε προσπαθώ να μπω στη συζήτηση και με διακόπτουν.

Αρχίζει να με πιάνει αυτό το συναίσθημα που με είχε πιάσει όταν η Αθηνά άρχισε να μου φέρεται έτσι λίγα χρόνια πριν.

LA PRINCIPESSADonde viven las historias. Descúbrelo ahora