#83 Włatca Oprączek

26 3 10
                                    

W tym właśnie momencie zaczynamy długą podróż, by uratować Podlasie od okropnego Pis 'u (w razie co to nie dyskryminuję, ale akurat pasowało) i inflacji. Też dla waszej wiadomości ważne Bilbo jest ojcem Frugo, I jest młodszy (W sensie ma te 111 lat, ale wygląda tak samo jak w Hobbicie). Zapraszam do czytania.

-------------

Część I Drużyna Słodziaków

Rozdział pirwszy

Niziołki były niskie, nie wiedziały co to pedicure stóp, i lubiły jeść.

Tacy prawdziwi Polacy tyle że niscy.

Jeden z nich o imieniu Frugo biegł przez Zambrów na opierdzielenie pewnego starca.

Frugo: Spóźniłeś się, nygusie

Gandzio: Czarodziej nigdy się nie spóźnia, nie jest też zbyt wcześnie. Przybywa wtedy gdy ma na to ochotę.

Frugo: Oj nic się nie zmieniłeś Gandzio. Wciąż ten sam czarodziej

Gandzio: Za to ty nie urosłeś ani cala. Słuchaj no młody, mógłbym pogadać z twoim.. ojcem?

Frugo: Pan Baggins obecnie nie wpuszcza do domu nikogo (nawet ciebie), ale możesz spróbować

Frugo razem z Gandziem pojechali wozem przez Zambrów do domu owego niziołka. Bilbo choć miał tego dnia skończyć sto jedenaście lat, to nadal wyglądał na pięćdziesiątkę a trzeba wiedzieć że wtedy niziołki wyglądały na trzydziestkę. Niektórzy mówili że to dzięki kremu nivea Q10, ale nie w tym rzecz. A na razie przeniesiemy się z powrotem to Gandzia i Fruga.

Małe niziołki znały Gandzia tylko i wyłącznie z czarnego koloru i sztucznych ogni. Pobiegły za wozem krzycząc "Dawaj ognia dziadku" lub "Pal, pal". Frugo skierował błagalny wzrok do Gandzia, a ten już wiedział co robić.

I sruu! Laską dynamitu w bachory!

Gandziowi i Frugowi od razu polepszył się humor. Klacz się zatrzymała a oni zeszli. Frugo polazł gdzieś do przyjaciół, a Gandzio podszedł pod dom i zapukał.

Bilbo: Żadnych polityków! Nie ma mnie w domu

Gandzio: A co powiesz na starego czarnucha

Bilbo otworzył drzwi i czym prędzej powitał gościa

Bilbo: Gandzio, minęło tyle lat!

Gandzio: A my nadal na ten sam wiek wyglądamy. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin, zresztą nie tylko twoich. Czy mógłbyś mi nalać herbaty?

Bilbo: A jednak zmianę tu widzę. Zwykłbyś prosić mnie o alkohol

Gandzio: Sorry stary, prowadzę

I tak dalej rozmawiali o dawnych czasach. Gdy nastał ZMIERZCH (paraliż) rozpoczęła się zabawa.

Pili, tańczyli i jedli. Paprykarz wraz z swym bratem Merrym spolski odpalili bez zgody fajerwerk Gandzia w kształcie penisa. Małym niziołkom oczy wypalił ten pokaz, a bracia dostali OPR od Gandzia, gdyż to była jedna z jego najlepszych torped.

Gdy nastał czas przemowy Bilba, wszyscy zamilkli, by dać mu się wypowiedzieć.

Bilbo: Dzisiaj kończę 111 lat, niemożliwe, prawda? Ale przejdźmy do rzeczy. Podziękowałbym paru niziołkom za wszystko, ale nikt na to nie zasłużył. Emm.. Zostawiam Bagienko (dom Bilba) mojemu synowi Frugo w testamencie, a wraz z nim wszystko co w nim jest.

Paru krewnych się niezadowoliło, gdyż w wyposażeniu mieszkania była kolekcja czarnych kubków, z poprzedniego wieku. Bilbo schował ręce za sobą sięgając po coś do kieszeni. Nikt po za Gandziem tego nie zauważył.

Bilbo: Na czym to ja.. A.. Było fajnie, i niestety choć w większości przypadków stety Żegnam was!

I zniknął. Goście się zdziwili, po za jednym. Gandzio udał się do Bagienka i jak myślał tak zastał Bilba ze spakowanymi rzeczami gotowym na długą podróż.

Koniec Rozdziału pirwszego

-------------

Jakby co, to Gandalf jest czarny po akurat mi to będzie pasowało. To WCALE nie jest rasistowskie

I tu macie zdjęcie pierścienia z tej książki

I tu macie zdjęcie pierścienia z tej książki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A tutaj on przy prawdziwym pierścieniu

Myślę że będę wstawiać raz mem, raz Włatcę Oprączek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Myślę że będę wstawiać raz mem, raz Włatcę Oprączek

Zastanawiam się też czy gdy skończę go pisać to skompletuję to dzieło i przemienię na jedną książkę

Bajo i do zobaczyska

Żegnam was!

I zniknęłam

Lotr & Hobbit - talksy & memyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz