ꨄ 14

9 1 0
                                    


After the ceremony ended i went over to his mom one more time.

"𝙃𝙚 𝙘𝙖𝙢𝙚" i said while crying my heart out.

"𝙄 𝙠𝙣𝙚𝙬 𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙" his mom smiled trying to not tear up.

"𝙈𝙖'𝙖𝙢 𝙞 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙨𝙖𝙮 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙩'𝙨 𝙤𝙠𝙖𝙮 𝙩𝙤 𝙘𝙧𝙮, 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙨𝙩𝙧𝙤𝙣𝙜 𝙖𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙞𝙢𝙚" i smiled at her while she gave me a hug.

"𝙏𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙄𝙯𝙪𝙢𝙞, 𝙛𝙤𝙧 𝙠𝙚𝙚𝙥𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙨𝙤𝙣 𝙨𝙖𝙛𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙮 𝙖𝙩 𝙝𝙞𝙨 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙙𝙖𝙮𝙨"

Mother's love.. One i never experienced yet it made me happy to see that Heeseung was surrounded by the best woman his entire life.

After i finally got home i went into my room. I was ready to open the letter. I gained the strength i needed.

The letter was folded in half. I inhaled some air to get ready to read it. I knew even if i didn't want to i would have to read it some day.

𝙼𝚢 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚕𝚢 𝙸𝚣𝚞𝚖𝚒

𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝙸'𝚖 𝚐𝚘𝚗𝚎. 𝙸 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝙴𝚊𝚛𝚝𝚑 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚠𝚎𝚎𝚔 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚎𝚗𝚝𝚒𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚏𝚎.

𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝚃𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚠𝚎 𝚖𝚎𝚝. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚊𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚛𝚊𝚣𝚘𝚛 𝚝𝚘 𝚎𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚒 𝚜𝚊𝚠 𝚢𝚘𝚞.

𝙳𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚒𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚕𝚊𝚠𝚕𝚎𝚜𝚜𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍 𝚋𝚕𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛. 𝙸 𝚐𝚕𝚊𝚣𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚒 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚝𝚕𝚎𝚊𝚜𝚝 𝚊 𝚋𝚒𝚝.

𝚆𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝚒 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚝. 𝙼𝚢 𝚖𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚞𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚒 𝚛𝚎𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜.

𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚒𝚎𝚜𝚝 𝚒 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚎𝚗. 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚎 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚒 𝚖𝚎𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚎𝚗𝚍.

𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚝𝚎 𝚒 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖. 𝙵𝚊𝚝𝚎 𝚒 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗𝚝 𝚍𝚎𝚗𝚢. 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚎 𝚋𝚞𝚒𝚕𝚝 𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚘𝚗 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚢 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍.

𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚘𝚘 𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚞𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚜𝚘 𝚒𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚒 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝.

𝙸 𝚍𝚒𝚎𝚍 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚒 𝚖𝚎𝚝 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛𝚏𝚞𝚕 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚢 𝙸𝚣𝚞𝚖𝚒 𝚋𝚞𝚝 𝚞𝚗𝚏𝚘𝚛𝚗𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚒𝚝'𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚘.

𝙸𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚒𝚗 𝚒 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞. 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚎 𝚋𝚛𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚎𝚊𝚌𝚑𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚛𝚘𝚜𝚢 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚍𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚒 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚎𝚖.

𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚖𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚒'𝚖 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞.

𝙷𝚎𝚎𝚜𝚎𝚞𝚗𝚐 ꨄ

I thought the letter would break me but it made me smile. I smiled as soon as i read about Heeseung's heart. I giggled at the sweet words he said about me or how he payed attention to the smallest details about me.

𝐃𝐄𝐉𝐀 𝐕𝐔 [𝙃𝙀𝙀𝙎𝙀𝙐𝙉𝙂] | [희승] 𝗘𝗡- Where stories live. Discover now