—arda ve yaverleri -
Kerem, Altay Abim, Mert, Ferdi,Siz;
Kenanıma🤩 yemek yapcam da
malzeme almam lazım
Benimle markete gelmek isteyen var mıKerem;
Altayla oturuyoruz bizde
Buraya gel gidelimSiz;
😻
GeliyorummAltay Abim;
Nerden çıktı bu kenan
Gözüm tutmuyo bunuFerdi;
sikicem kenanıda|
Abin haklı
Arda
Nerden çıktıMert;
Ferdi;
Kim kıskanıyo aq
Ben miMert;
Yok ben amkKerem;
Gelceniz mi sizdeFerdi;
Ben o kenan için değil markete gitmek,
Şurdan şuraya gitmemMert;
Bende dükkandayım babama yardım ediyomKerem;
İyi
Siz bilirsinizSiz;
Geldimm
İnin aşağıKerem;
Tamamdır————————————————————————
Kerem'denBizi görünce hemen koştu Arda. "Özlemişim sizi." diyerek Altayın boynuna atladı. "Bana yok mu Arda?" yalancı bir triple cevap verdim. "Seni de özledim tabii ki, heycandan oldu." dedi Arda.
"Nerden çıktı bu yemek işi?" diye sordu Altay sinirle.
"Kenan'ım midesini bozmuş da dışardaki yemeklerden, o yüzden ben yapacağım." Ardanın mutluluğu yüzünden okunuyordu, o yüzden bir şey diyemedim. Bu çocuğu üzersem gece uyuyamazdım herhalde."Ee, ne duruyoruz gidelim o zaman. Üşüdüm." dedim. Arda'yı kolundan sürüklerken, Altay ise peşimizden geliyordu. Markete ki tanıdık yüzleri görünce duraksadım. Samet ve Semih bir şeyler bakıyorlardı. Samet'in gözü bize doğru kaydı. Arda'yı görünce hemen yüzünü mahcup şekilde önüne eğdi. Ne olduğunu anlamamıştım.
O sırada ise Semih ayaklanmış, bize doğru dönmüştü.
Arda'yı görünce sırıttı. Elinde bir şeyler tutan Samet'i dürttü. Bir şeyler söyledi. İkiside birden gülmeye başladı.
Arda ise çoktan raflara doğru ilerlemişti. Semih'in önünden geçerken, Semih'in ayağını öne uzatmasıyla birlikte Arda yere düştü. Kaşlarımı çattım. Altay benden önce davranıp hemen sese doğru koştu. Arda'yı yerden kaldırdı."Arda abim, iyi misin?" Ama, Altay görmemişti Samet'in yaptığını. "Ay pardon abi, göremedim Arda'yı." Dedi pişkin pişkin. Altay yüzünde yapmacık bir gülümsemeyle, "Bir dahakine gör kardeşim, bak çocuğun burnu kanamış."
Arda'yı aldım ve diğer malzemelerin olduğu yere
götürdüm. "Arda'm tanıyor musun sen bunları?"
dedim zaten cevabı biliyorken. Arda, "Kenan'ın arkadaşları onlar, Kenan'la konuşurlarken gördüm onları." Diyince, "Anladım Arda'cığım." Diyerekten cevap verdim.O sırada Altay geldi. Bir kaç bir şey almıştı. "Hadi eve gidiyoruz Arda, burnuna bakıcaz." "Ama malzemeleri almadık abi." "Sonra alırız onları." Diyerek geçiştirdi Altay.
Bana ise gözleriyle 'Arda'yı götür' yaptı. "Hadi Arda'cığım abin ödesin biz de önden gidelim."Arda lafımı ikiletmeden benimle geldi. Eve doğru yürürken Abdülkerimi gördük. Arda koşarak sarıldı. "Apoomm." diyerek boynuna atladı Abdülkerimin. Abdülkerimin ise düşmeden tuttu Arda'yı. "Kimleri görüyorum ben ya, Ardam mıymış bu?" Arda sadece güldü.
"Naber Kerem?" "İyidir abi, senden naber?" Dedim gülümseyerek. Abdülkerim'de gülümsedi. "Hadi Arda biz gidelim, Altay kızar sonra." Diyerek Arda'nın kolundan tuttum. Eve doğru yürümeye başladık.
Semih'den
Ardayı görünce bir gülme geldi. Olacakları çok merak etmiştim. Samet'e döndüm. " Gidelim de Barış bağırıp çağırmasın." Samet'de kafasıyla onayladı. Adımlarımızı hızlandırdık.
Kapıda Kenan'ı gördüm. "HOPP KENAN!" "Ne bağrıyon lan it, kulağımı siktin." Dedi Samet kulağını tutarken. Gülüp kafasına bir tane geçirdim. "Abartma lan Samet malı."
O sırada Kenan da bize doğru geliyordu. "Hadi lan yukarı çıkalım." Üçümüzde onaylayarak merdivenlere doğru yol aldık. Ama hesaba katmadığımız bir şey oldu.Sıkıştık.
MERVİDENLERE SIKIŞTIK AMK. Neyse ki orda oturan bir abi sağolsun, kurtulduk.
Kenan kapıyı çaldı. "Ulan o kadar ses yaptık, hiç mi duymadı." Samet bunu derken Barış kapıyı açtı. "Nerdesiniz be oğlum. Ağaç oldum." Derken Samet'in elindeki poşetlere uzandı. "Ee ne bekliyonuz geçin içeri." Barışın lafını bitirmesine kalmadan Samet içeri daldı.
•••••
İstek üzerine daha uzun yazmaya çalıştım yavaş yavaş uzatıcam artık
Diğer bölüm muhtemelen bunlar içer, yani bir kısmı düz yazı olacak gene
Arda biraz saf bir çocuk o yüzden diğerlerinin niyetlerini pek anlayamıyor.
Apo adamdır.
Abi Altay'ı çok seviyorum yaMİnik Arda🎀