Arda eve girdiğinde, kafası Kenan'ın söyledikleriyle doluydu. İçindeki karmaşık duygular hala netleşmemişti, ama bir yandan da Kenan'ın kıskanç ve koruyucu tavrı ona tuhaf bir güven hissi veriyordu. Hızla odasına geçip telefonunu çıkardı. Yorgun olsa da kafasında dolanan düşüncelerden kurtulmak istiyordu.Mesaj kutusunu açtığında, Kerem'den birkaç mesaj biriktiğini gördü.
Kerem;
Nerdeydin sen
Abin ulaşamamış sana
KimleydinSiz;
Kenanla dışarıdaydık😍
ÇOOKKKK
İYİYDİİİKerem;
Kenan mı
Ne alaka bi anda
ya arda
gerçekten kalbini kırıcam bi gün
ne buluyosun bundaArda, Kerem'in Kenan'a karşı olan olumsuz tavrına alışmıştı. Ama bu gece, Kenan'ın davranışları kafasını bu kadar kurcalarken, Kerem'in eleştirileri onu daha da kararsız hissettirdi.
Siz;
o kadar da kötü biri değil
abartma
aslında
beni korumaya çalışıyor sadeceKerem, Arda'nın savunmasını görmezden gelmedi, ama bu cevabın onu tatmin etmediği belliydi.
Kerem;
Koruyor mu?
Yoksa kullanıyor mu
Bilmiyorum ama
Kenanın tavırları bana hiç inandırıcı geliyo
Bir şeyler var ama
hadi hayırlısı
Görüldü.Arda, bu sefer ne yazacağını bilemedi. Kerem'in Kenan'a karşı olan bu tavrı, Arda'nın kafasını daha da karıştırıyordu. Kenan'ın korumacı tavrı gerçekten bir sınırı aşıyor muydu? Yoksa Kerem mi abartıyordu? Bir süre telefonuna bakarak düşündü, ama sonunda sadece basit bir cevap yazmaya karar verdi.
Siz;
Hayır
kenan öyle birisi değilKerem;
Arda
bak
senin iyiliğini düşünüyorum
Tamam mı
Canın yansın istemiyorum
Sakın bir daha onlarla takılma
Görüldü.Arda, Kerem'in bu kadar sert bir tepki vereceğini beklemiyordu. Gözlerini telefona dikti ve bir süre düşündü. Evet, Kenan bugün biraz fazla sert davranmıştı, ama gerçekten kötü bir niyeti var mıydı? Aslında Kenan'ı o kadar iyi tanımıyordu. Onun gözünde Kenan, sadece çocukken aşık olduğu kişiydi. Küçükken her şey çok basitti; Kenan, Arda'nın gözünde her zaman ulaşılmaz ve hayranlık duyulacak bir figürdü. O zamanlar Kenan'ın kusurları ya da karmaşıklıkları yoktu, sadece sevdiği kişi olarak hayatında yer etmişti.
Şimdi ise Kenan'ı yeniden tanımaya çalışıyordu. Evet, Kenan onu korumaya çalışıyordu, ama bu koruma ihtiyacının altında başka bir şey yatıyor olabilir miydi? Kenan'ın kıskançlığı ve kontrolcü tavırları, Arda için yeni bir durumdu. Bu yüzden Arda'nın kafası iyice karışmıştı.
O da seviyor muydu yani? Benim gibi miydi?Siz;
Sen her zamanki gibi abartıyorsun Kerem.
Kenan kötü biri değil |
Hem
ben nasıl hissedeceğimi biliyorum
merak etme senKerem'den bir süre cevap gelmedi, ama Arda biliyordu ki bu konu henüz kapanmamıştı. Kerem, Kenan'dan hoşlanmıyordu ve Arda ile Kenan'ın birlikte vakit geçirmesini istemiyordu. Ama Arda, Kerem'in ne dediğini pek de umursamadan Kenan'la vakit geçirmeye devam edecekti.
Telefonu kapatıp yatağına uzandı. Belki de yarın her şey daha netleşirdi...
•••••
Keremin gollerr😍🇹🇷
Arda güven kereme
Bu bölümü geçenlerde yazmışım ama atmamışım