4

11 1 0
                                    

"Tuo tyttö jolla on Winx Clubin Stormin tapaiset hiukset on Mia Moon." Mia oli pukenut päälleen mustan corset blazer noirin, mustat korkea vyötäröiset ja leveä lahkeiset housut ja mustat platform bootsit. Hänen meikkinsä ja tyylinsä muistutti goottia.

"Ja tuo poika hänen vieressään on hänen poikaystävä Ethan Smith." Ethan muistutti vähän Twilight Emmettiä. Hänen kroppansa ja vaatteensa sopivat hyvin häneen.

"Tuo oranssitukkainen tyttö on Silver Smith, hän seurustelee Jasper Geltin kanssa, kellä on nuo Jasper Halen väriset hiukset." Silverillä on mahaan asti ulottuvat oranssit hiukset. Hänen päällä oli musta baskeri, pinstripe cropped waistcoat ja sen alla valkoinen kauluspaita, mustat leveälahkeiset housut ja lyhyet platform bootsit. Jasperilla oli musta huppari ja mustat farkut ja vanssit.

"Entä tuo musta tukkainen poika?" Halusin tietää mikä on tuon mysteeri pojan nimi.

"Alex Smith, koulun halutuin poika. Ei seurustele, mutta on huhuttu hänellä ja Olivia Brookella olevan jotain. Olivia on myöskin suosittu, mutta on eri porukassa. Hän on sellainen prinsessa, tönii ja haukkuu "nörttejä" nörteiksi ja muiksi."

"Mitä juttua Alexilla ja Olivialla on?"

"Kotibileissä menee aina panemaan ja pussailee koulun käytävillä ja nurkilla. Olivia kuulemma luulee heillä olevan kuulemma jotakin vakavampaa, Alex käyttää häntä vain omien halujensa tyydyttämiseksi. Moni on sanonut asiasta hänelle, mutta hän sanoi Alexinkin rakastavan häntä kovasti, eikä käytä häntä hyväksi."

Alex oli pukeutunut mustaan huppariin, jonka alta pilkisti valkoinen T-paita(?). Mustat kollarit ja Air Force 1:set. Samat kengät mitkä minulla.

Viisikko lähti kävelemään pöytäämme kohti, käänsin katseeni lautaseeni. He kuitenkin kävelivät pöytämme ohi ikkunapöytien luokse. En ole varma, mutta saatoin tuntea katseen itsessäni kun he kävelivät ohi.

Käänsin katseeni heihin ja huomasin Alexin tuijottavan minua. Käänsin katseeni pois ja yritin olla miettimättä hänen tuijotustaan.

"Mennäänkö jatkamaan kierrosta?"

"Kyllä. Edithkin lähtee mukaan."

Nousimme ylös ja huomasin meidän joutuvan kävelemään viisikon ohi.
Lähdimme kävelemään eteenpäin, nostin katseeni heihin ja huomasin taas Alexin tuijottavan minua, mutta nyt myös loput neljä myös. Heillä kaikilla oli kellertävät silmät. Käänsin katseeni eteenpäin ja yritin keskittyä kävelemään rauhassa vaikka minua tuijotettiinkin.
Palautin astiani ja lähdin pinkomaan pois ruokalasta tytöt perässäni.

*Alexin näkökulma*

"Kuka tuo uusi oli?" Ethan kysyi.

"Ava Westwood. Me ollaan samassa äikässä. Se sai siellä jonkun kohtauksen."

"Ai minkälaisen?" Kysyin, haluan tietää onko Avalla kaikki hyvin. En tiedä miksi haluan tietää.

"Uuu, mitenkäs sitä serkkupoikaa kiinnostaa noin paljon? Eikö Olivia oo antanut?" Katsoin Ethania vihaisesti. Mitä väliä sillä on jos kysyn?

"Hyi Ethan. Älä kysy tuollasia kysymyksiä toisilta." Silver sanoi. Hän ei tykkää, jos joku puhuu toisten yksityisyys asioista.

"Älä ny Silver, kuhan vitsailin."

"Huono vitsi. Mutta Mia mikä se kohtaus oli?" Nostin katseeni Miaan, tämän haluan kuulla.

"No joku kysyi jäneltä kummasta vanhemmasta pidät enemmän, äitistä vai isästä. Siitä hän meni ihankuin lukkoon."

"Jos hänellä on vaikka äiti ja äiti, tai isä ja isä?" Jasper avasi pitkästä aikaa suunsa. Hän on ihan kuin Jasper Hale.

"Tai sitten joku taika olento, tai joku vitun ihmissusi."

Viereisessä pöydässä olevat ihmissudet kääntyivät katsomaan meitä myrkyllisesti. Koska Ethan sanoi vain "joku vitun ihmissusi" ja koska me viisi olemme vampyyrejä.

"Shhh. Ethan ole hiljaa." Sanoimme kaikki neljä hänelle.

"Et saa huutaa tolleen, meidän lajit ei saa paljastua ja sä tiedät sen kulta."

"Lähdetään, pitää mennä tunnille." He nousivat pöydästä ja veivät astiansa. Lähdimme ruokalasta tuntien vihaisien susien katseen itsessämme.

********

*Avan näkökulma*

"Lukekaa sivu 200 kotona, hyvää päivänjatkoa kaikki."
Siinä loppui minun ensimmäinen koulupäiväni matikalla ja pääsen kotiin syömään.

"Moikka Edith ja Ava, kerkeettekö puhua puhelimessa tänään vielä?" Tosiaan sain Nalan ja Edithin numerot ja he lisäsivät minut ryhmäänsä snäpissä ja wapissa.

"Kyllä mä ainakin, entä sä Ava?"

"Kyllä varmaan, pitää kattoo."

"Okei. Moi."
"Moi"
"Moikka." Sanoin ja lähdin  kävelemään portaisiin ja sitä kautta ulos.
Kun olin kävelemässä autolleni joku törmäsi minuun ja olin kaatumassa, mutta joku otti minut kiinni vahvoilla käsillään.

Katsoin häneen ja hän oli joku ruskeatukkainen ja silmäinen komea, vahva ja ruskettunut poika.
Hän nosti minut jaloilleni.

"Eihän koskenut? Olen Jake Sparot."

Lover of the dark side Donde viven las historias. Descúbrelo ahora