İki katlı lüks villanın kapısının önünde, buraya geldiği taksinin içinde bekliyordu Tomris. Gözlerini evin önünde bekleyen koruma ordusuna dikmişti. Etrafında başka ev bulunmayan ağaçların arasında kalmış güzel bir evdi. Büyük demir kapısının önünde kocaman bedenli adamlar nöbet tutuyordu.
" Abla daha bekleyecek miyiz"
Tomris taksicinin sesiyle bakışlarını öndeki küçük aynaya çevirmiş adamın gözünün içine oldukça korkutucu bir şekilde bakmıştı.
Demir kapının açılıp yine oldukça lüks bir aracın çıkmasıyla dikkat kesilmişti. Çıkan arabayı uzaktan seyrederken görmüştü arkada oturan sert mizaçlı ama oldukça yakışıklı olan eski kocasını.Araba gözden kaybolunca, yanındaki poşete uzandı. Buraya gelirken yol üzerinde taksiyi durdurmuş almıştı içindekileri.
Önce kızıl peruğu çıkardı içinden uzun siyah saçlarını ensesinde bir topuz yapıp geçirdi kafasına peruğu.
Sonra lensleri aldı poşetten, mavi lensleri de yerleştirdi yeşil gözlerine. Çantasından çıkardığı makyaj malzemelerini üzerine döktü.Kücük aynasını da önündeki şoför koltuğuna sabitledi.
Gözlerine siyah kalem çekip bol bol rimel sürdü sık siyah kirpiklerine, dudaklarına da şeftali tonlarında bir ruj.. En sonda konturle biçimli ve küçük burnunu öyle bir değiştirdi ki sanki doğuştan vardı yaptığı kavisli ve büyük burnu. Gerçekten onu tanıyan biri Tomris olduğuna inanmazdı.
Şoför koltuğunun arkasından kayıp ortadaki boşluğa geçince yine öndeki küçük aynada taksiciyle göz göze geldi.
Taksici az önce konuştuğu kadınla şimdi gördüğü kadın arasındaki farkla küçük dilini yutacak kadar şaşırmıştı. Kekeleyerek konuşmaya çalıştı." S...se..sen ne yaptın, hırsız mısın yoksa sen,nesin sen he katil misin, arıyorum şimdi polisi , yardım edin imdatt yardım ed.."
Taksicinin bağırmaya başlamasıyla hızla tek kolunu taksicinin boynuna sardı . Taksici iyice korkmaya başlamıştı.
" Sessiz ol korkma hırsız da değilim katil de, şimdi bırakacağım seni ama sakın bağırma tamam mı ?"Adam kafasını olumlu anlamda sallayınca kolunu çekti tomris ama çekmesiyle adamın kapının kolunu açması bir olmuştu.
Tomris hızla tekrar sardi kolunu adamın boğazına
" Kapat kapıyı"
Adam kapıyı elleri titreyerek kapatmıştı.
" Neden laf dinlemiyorsunuz acaba"
Tek eliyle adamı tutarken diğer eliyle pantolonun arka cebindeki kartını çıkardı. Kişisel bilgilerini, adının, türbesinin yazıldığı yeri parmaklarıyla kapatıp, sadece fotoğrafının ve Türk silahlı kuvvetleri yazan yeri görmesini sağlamıştı adamın önünde tutarak.
" Askerim ben ve gizli görevdeyim şimdi beni tehlikeye atacak tek hareketinde seni mahvederim duydun mu"
Adam kafasını yukarıya aşağı salladı.
" Kusura bakmayın komutanım ben sizi öyle görünce bilemedim, emredin yardımcı olabileceğim bişey varsa hemen haldeyim."
Tomris güldü.
" Ses etme yeter"
Son kez baktı aynadan kendine gerçekten bambaşka biri olmuştu.
Çantasından çıkardığı oldukça yüklü parayı taksiciye uzattı.İndi taksiden.
Adımlarını yavaş yavaş villaya yönelti. Herşey şimdi başlıyordu işte.
Bakalım başarılı olabilecek miydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEMİN OLSUN
Teen FictionAli kim bu asker' dedi. Ali 'ye dönerek. Gülerek cevap verdi Ali ' Adaşım komutanım Ali Demir Deli Dumrul derler burada ona.' dedi . Hoşuna gitmişti Tomris' in ' Deli Dumrulll dedi uzatarak.' Neden çuval taşıyor peki? ' diye sordu. Ali' Cezalı komu...