Episode 4

294 30 2
                                    

Sambungan dari episode lepas

Freen balik ke rumah dengan keadaan bajunya basah kuyup.

Ya ampun freen! Kamu mandi mana ni? Kotor betul"_ ucap Chamnaka"

Papa Tanya la si Becky tu!"_ balas freen"

Apa! Dia buat kamu macam ni ke freen?"_ Tanya Chamnaka"

Ye la papa. Tak ada siapa berani buat freen kecuali dia"_ jawab Freen"

Apa la kamu berdua ni. Lain macam betul bergaduh "_ ucap Chamnaka sambil menepuk dahinya"

Freen mendiamkan dirinya sahaja.

Kamu buat dia dulu ke freen? Tanya Chamnaka"

Mana ada"_ jawab Freen"

Ye ke ni freen? Jangan sampai papa Tanya cikgu freen nanti"_ ucap Chamnaka"

Ala freen buat sikit je dekat dia"_ balas freen"

Kamu buat apa? Cuba bagitahu papa Hal sebenar "_ ucap Chamnaka"

Freen suruh dia belanja satu sekolah je"_ balas freen sambil membuat muka marah"

Apa! Kamu biar betul freen? Kenapa buat Becky macam tu?"_ Tanya Chamnaka"

Freen tak suka dia la papa"_ jawab Freen"

Apa yang dia buat sampai kamu benci sangat ni? Jujur dengan papa sekarang"_ Tanya Chamnaka"

Dah la papa baik freen naik mandi dulu"_ ucap freen Dan berlalu pergi"

Freen Serocha! Papa tak habis cakap dengan kamu lagi ni!"_ jerit Chamnaka"

Rumah Armstrong

Becky pulang ke rumah dengan senyuman yang sangat lebar.

Amboi happy pula anak daddy harini. Ada berita baik ke?"_ Tanya Armstrong"

Hehe tak ada la daddy."_ jawab Becky"

Betul ni? "_ Tanya Armstrong untuk kepastian"

Ye daddy tak ada apa"_ jawab Becky"

Macam mana dengan freen? Dah berbaik ke dengan dia?"_ Tanya Armstrong"

Berbaik? Memang tak la daddy"_ jawab Becky"

Kenapa dengan kamu berdua ni? Sampai dah besar bergaduh lagi"_ ucap Armstrong"

Daddy jangan risau la itu masalah Becky dengan dia"_ balas Becky"

Daddy cuma tak nak apa ² terjadi kepada kamu berdua. Daddy sayang Becky dengan freen"_ ucap Armstrong"

Tak payah nak sayang dia daddy"_ balas Becky"

Biar la. Daddy dah anggap freen tu anak daddy juga"_ ucap Armstrong"

Ikut daddy la"_ balas Becky sambil berlalu pergi"

Pov freen

Dia baru sahaja selesai membersihkan dirinya.

Omg Becky kau memang nak cabar aku ehh. Okay test pertama kau lepas tapi kau tengok la esok, aku akan buat kau menangis sebab Aku "_ ucap  freen dalam hatinya"

Pov Becky

Dia meletakan beg sekolahnya Dan baring di atas katil.

Padan muka kau freen. Puas hati aku tadi. Akhirnya aku dapat juga balas dendam aku dekat kau"_ ucap Becky dalam hatinya "

Keesokan harinya

Freen datang ke sekolah lebih awal kerana dia ingin membuat persiapan untuk kenakan Becky lagi.

Enemy to Lover Where stories live. Discover now