Bölüm 7- Gerçek Olan

9 2 4
                                    

"Yeji! Ses ver!"

Etrafa bakındım. Kimse gözükmüyordu. Umarım Yeji'ye bir zarar gelmemiştir. Ne kadar suçlu olmasam da o şekilde hissetmekten kendimi alamıyordum.

"Saraya gidiyoruz."

"İyi de Yeji yok."

Gözlerini gökyüzüne çevirdi ve elini havaya kaldırdı. Yağmur yağıyordu.

"Yeji geri dönecektir. İkimizin gitmesi lazım. Ya ikiniz öleceksiniz ya da Yeji ölecek. Kan kaybını görmüyor musun? Ayrıca Yeji'ye güveniyorum."

Dedikleri karşısında şaşkına uğramıştım. Nasıl bu şekilde konuştuğunu bilmiyordum. Bu bir oyuncak değildi. Bir insandı.

"Onu bulmalıyız! Bu şekilde konuşamazsınız. O bir insan. Prenses olmanız bunu yapmanızı gerektirmez."

Yüzünü indirdi ve yanıma gelip atı gösterdi.

"Ata bin. Yağmur başladı. Geri dönüyoruz."

İçimden bir ses dediğini yapmamı söylüyordu ama Yeji'yi tek başına bırakmak istemiyordum.

"Lanet olası, bin şu ata!"

Lia hızlıca ata binip yüzüme bakmıştı. Sanırım başka çarem de yoktu. Ata doğru ilerledim ve arkasına bindim. Sıkıcı tutunduktan sonra atını sürmeye başladı. İçimi pişmanlık duygusu bırakmıyordu. Onu ormanda bırakmamalıydık.

"Prenses?"

"Ne oldu?"

"Ne zamandır vampirler var?"

"Alakasız sorular sorma demiştim."

"Üzgünüm."

Atını durdurdu ve aşağıya atladı.

"Geldik."

"Ne ara!"

"Gözünü kapalı tuttuğun için ne kadar hızlı at sürdüğümü görmüyorsun."

Gözümü açık tutuyordum ama başım istemsizce dönüyordu. Ayrıca dünyam kararıyordu.

"Atlasana."

"Atlıyorum."

Yavaşça attan aşağıya atladım. Kolumdan tutup beni yürütüyordu.

"Atı bağlayın! Momo beni takip et."

Beni odama götürüyorlardı. Sarayın içi çok kalabalıktı ama dikkatimi bir konuşma çekti.

"Kralım bunu yapamayız."

"Konuşma Jungkook. Erkek kardeşimi öldürmek insanlık görevimiz."

"Onun da hâlâ yaşayan iki oğlu var. Bunu yapamazsın."

"Boyun eğmezsen tahtı kaybedersin."

"Hiç kazanmadım baba."

"Kardeşlerine söyleme. Tahtın sahibi sen olacaksın."

"İyi de ben hiç bir şey bilmiyorum."

Odama girdim ve yatağa uzandım. Lia'nın Momo adıyla seslendiği kız sıcak su ve bez getirdi.

"Hallet Momo. Krala rapor vermem lazım."

"Tamam efendim."

Lia odadan çıktığında Momo önce boynumu temizlemeye başladı. Boş gözler ile etrafı izliyordum. Hafif bir ayak sesi geliyordu.

"Momo!"

"Buyurun hanımım?"

"Ben burada kalmana izin vermedim. Benimle gel."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dead or Alive /Lee Minho/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin