14. Bölüm

35 6 39
                                    


Medya: Yn'nin elbisesi

İyi okumalar dilerim>>

Lütfen oy ve yorum, teşekkürler...

Şarkı: Maejor/ Lights Donw Low



Kızların hepsi heyecanla hazırlanıyorlardı. Hepsine teklif gelmişti ancak bana gelmemişti. Yalnız gidecektim ve bunu sorun etmiyordum. Bu kadar fazla heyecanlanıp, hazırlanmalarının nedeni partnerleriydi. Bıkkınca bir nefes verdim ve elbisemi alıp banyoya girdim. Giyindikten sonra çıktım ve kızlar acelelerinden bana bakmadılar bile.

Kendi kendime kıkırdadım.

Hayır, henüz değildi... Ben şimdi yaşadığım şeylere inat hayatımı yaşayıp, aklımı kirletmeyecektim. 

Siyah elbisemin altına siyah topuklularımı giyindim ve  bordo rujumu sürdüm. Burnuma hafif bir allık sürdüm, rimelimi sürdüm ve uzun, ince bir eyeliner çektim. Saçlarımı tepemde dağınık topuz yaptım. Elime de siyah, mini çantamı aldığımda hazırdım. Ne diyebilirim ki, kumral saçlarım, yeşil gözlerimle mükemmel bir uyum içerindeydi. Ben çok güzel bir kızdım.

Kızlar odada büyük bir karmaşada hazırlanırken on beş dakikada hazırlanmıştım. Onları beklemeden odadan çıktım ve kendime bir sigara yaktım. Derin bir nefes içime çektiğimde rahatlamıştım. Sağ omzumda bir el hissetmemle irkilerek arkamı döndüm.

''Sakin ol, benim.''

''Sen olmanda bir sorun.'' dedim kahverengi gözlerine bakarken.

''Benimle baloya gelir misin diyecektim?'' dedi merakla.

Duraksadım ve düşündüm.

Taylor, beni zor bir durumdan kurtarmıştı. Bana yardım etmişti, her ne kadar gıcık olsa da kabul etmem benim içinde onun içinde iyi olurdu.

''Olur, gelirim.''

Kolunu bana uzattığında arkamızdaki kapıyı işaret ettim.

''Kızlar gelecek. Sen git, ben gelirim.''

''Tamam, o zaman görüşürüz.''

''Görüşürüz.'' dedim gülümseyerek.


-


Taylor'la göz göze geldiğimizde kızlara bir bakış atıp yanlarından ayrıldım. Taylor'un yanına gittim ve uzattığı koluna girdim.

''Söylemeyi de unutmayayım, gerçekten çok güzel olmuşsun.''

''Sende çok şıksın, bu arada ben böyle giyinmezsem güzel olmuyor muyum yani?''

''Yok öyle demek istemedim. Sen her halinle güzel bir kızsın, arkadaş olarak söylüyorum yanlış anlama.''

''Tamam, tamam.'' dedim gülerek. ''Belki kötü bir başlangıç yapmış olabiliriz ama gerçekten arkadaş olmak isterim.''

''Ben seni arkadaşım olarak görüyordum? Kırıldım şuan.''

''Ya özür dilerim.''

''Yok, yok bir şey olmaz.''

Kıkırdadığımda o da güldü.

''Hangi masaya geçelim?''

''Mümkünse kızlardan uzak bir yer olsun, bugün yeterince dırdırlarını çektim.''

Love's WarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin