16. Bölüm

26 5 14
                                    

İyi okumalar>>

Şarkı: Lana Del Rey/ Young And Beautiful

 Oy ve yorum yapıp hayalet okuyuculuktan çıkarsanız, sevinirim canımsılar :)

🤍🖤💚


-

Bacaklarım güçsüz düşmüştü. Gözlerimin altındaki morluklar, sadece gözlerimi değil, bütün benliğimi yormuştu.

Halsiz bir şekilde revir yatağında otururken Blaise, saçlarımı kesiyordu.

''Bence sana küt saçta yakışıyor.'' dedi kesmeye devam ederken.

''Evet, yakışıyor çünkü benim güzelime her şey yakışır.'' dedi Taylor.

''Çocuklar, işiniz bittiyse, Miss Black'e bakmak isterim.'' dedi Madam Pomfrey yanıma gelerek.

Blaise, geri çekildiğindeyse beni kontrol etmeye başladı.

''Gayet iyisiniz Miss Black, odanıza çıkın ve biraz dinlenin. Zaten bir haftalık izniniz varmış.''

''Bir saniye, size bunu kim söyledi?'' dedim.

''Profesör Snape söyledi.'' dedi ve gitti.

Kaşlarımı çatıp Ennie'ye döndüm. 

''Ennie, perdeyi açar mısın?'' dedim, yatağımın etrafına örtülü perdeyi işaret ederek.

Kalkıp örtüyü açtığındaysa, profesör Snape, Mcgonnagll ve Dumbledore'un burada olduğunu gördüm.

''Geçmiş olsun, Miss Black.'' dedi Dubledore sevecen bir ses tonuyla.

Gülümsedim.

''Teşekkürler profesör, isterseniz odanızda konuşalım. Zaten bende çıkıyordum.'' 

''Tabii ki olur.''


-


''Evet, profesör. Dediğim gibi bunu Laura ve yanındaki beş kişi yaptı.''

''Peki, Mrs. Malfoy'un bu konuyla bir alakası var mı?'' dedi Mcgonnagll.

''Hayır, yok efendim.'' dedim sesim titreyerek.

Taylor, bana cin görmüş gibi bakıyordu.

''İzninizle ben gideyim.''

''İyi dinlenmeler, Miss Black.'' dedi Snape, soğuk sesiyle. Sönüp ona baktığımda göz göze geldik.

Biliyordu.

Draco'nun da bu işin içinde olduğunu biliyordu.


-


Önümdeki yemekleri iştahla yiyordum.

Benim moralimi kimseler bozamazdı.

''Ya öyle demeyelim de, şey diyelim, direkt aşıklar.'' dedi Harry, lafının devamını getirerek.

''Bence de, çabucak kavuşmalılar!'' dedim.

Bir muggle dizisi hakkında konuşuyorduk.

''O değil de, masada but göremiyorum.'' dedi Ron.

''Sağına bak Ronald.'' dedi Monie.

Ron saldırgan bir şekilde buta gömüldü.

''Ben çok doydum. Size afiyet olsun, öpüldünüz hepiniz.'' dedim ve masadan kalktım.

Love's WarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin