iyi okumalarrr>>>
!tehlike!
oy?
yorum?
***
Yaklaşık 20 dk sonra alarmım çaldı ve uyandım. Astronomi dersim vardı ve oda slytherinlerleydi. Bugün slytherinlere iyice doymuştum. İçimdeki korkuyla hazırlamaya başladım; Connell'da bir slytherindi. Çok önemsemeden hazırlandım ve odamdan çıktım. Astronomi kulesinin kapısından girmeden hemen önce kapıda asılı olan eşleştirilenler listesine baktım. MERLİN!
Connell ile ben eşleştirilmiştim. Kapıyı dahil çalmadan içeri girdim ve hemen Profesör Aurora'nın yanına gittim.
'' Hoşgeldin yn '' dedi profesör yumuşak sesiyle gülümseyerek.
'' Hoşbuldum profesör '' dedim ve fısıltıyla konuşmaya devam ettim '' şey benim- Connell ile aram pek iyi değil de başka biri yok mu eşleştirilebileceğim? ''
'' Hmm sanırım boşta sadece Malfoy var tatlım ''
'' Ahh, teşekkürler profesör ''
Malfoy'un yanına geçip teleskobumu kurmaya başladım.'' Black eşinin yanına gitsene hiç çekemem şimdi seni ''
'' Noluyo Malfoy? Bana karşı sabah farklısın şimdi farklısın ''
'' Bu kadar aptal olduğunu düşünmemiştim Black, iki yüz verdim diye- ''
'' Black artık eşiniz bu saçma konuyu kapatın ve ona saygılı davranın Mr. Malfoy '' dedi profesör arkamızdan. Malfoy göz devirip önüne döndü. Gerçekten bu kadar mıydı? Sadece bir anlığına mıydı? Ama bende aptallık. Ona karşı bir anlığına duvarlarımı kırmıştım, kendimi göstermiştim, güvenmiştim. Kendime söz vermiştim; kimseye güvenmeyeceğim diye, ama ben henüz bu sabah bu sözümü bozmuştum. Kafamdaki düşünceleri profesörün dersin konusunu söylemesiyle bıraktım.
'' Evet sevgili öğrencilerim bugün seçtiğim eşinizle birlikte farklı yıldızları bulup yıldızın hakkında notlar çıkaracaksınız '' dedi ve devam etti. '' Ve bununla ilgili not alacaksınız ''
Malfoy'la birlikte yıldızları araştırmaya başladık.'' AHH! ''
'' Noldu Black?! ''
'' Y-yok bişey olmadı- '' cümlem bitmeden acıyla inledim. Neyse ki profesör bunu duymamıştı. Parmağım teleskoba sıkışmıştı.'' Dur, dur kıpırdama çıkarayım '' Malfoy teleskobuma doğru eğildi ve nazik hareketlerle elimi çıkarmaya çalıştı. O sırada bende onu inceliyordum. Platin sarısı mükemmel saçları gerçekten tarif edilemezdi, elleri mükemmeldi, soluk beyaz teni soğuk hava nedeniyle kızarmıştı, gözleri... gözleri çok güzeldi, bir baktın mı seni o mavi denizinin içine çekiyordu ve resmen boğuluyordun, asla kurtulmak istemediğin bir boğulma... orda durmuş ona öylece bakarken kendime verdiğim sözü hatırladım. Her ne kadar engel olmayı denesem de yapamıyordum, özellikle yanımdayken. Ben ondan hoşlanıyor muydum?
'' Ah- ahh acıtıyosunn- hey çıkarıyo musun koparıyo musun belli değil '' dedim canımı acıttığı için öfkeyle.
'' Dur Black çıkardım ''dedi ve çıkartınca devam etti. '' Odana gidince krem sür '' dedi.
'' Tamam sürerim- ''
'' bekle! ''dedi teleskobuna bakarken.
'' Noldu yıldız mı buldun? '''' Evet, dediklerimi not al ''
***
Malfoy'ya 1-2 saat daha çalışmıştık ve hava daha fazla soğumuştu. Hem üşüyordum hem uykum gelmişti. Koılumdaki saatime baktım.
'' Malfoy saat 01:30 ben gidiyorum '' dedim. Astronomi kulesinde sadece Connell ve eşi, ben ve Malfoy vardı. Malfoy'la hemen bugün bitirme kararı almıştık.
'' Çabuk pes ettin Black ''
'' Sana yeterince katlandım Malfoy ''
'' Bende sana meraklı değilim Black ''
'' Off, ben gidiyorum '' dedim ve teleskobumu toplamaya başladım. Eşyalarımı toparlarken Connell'ın bana doğru sırıtarak geldiğini gördüm. İçimi bir huzursuzluk saldı ve nefes alış verişlerim hızlandı.
'' Selam yn, Malfoy eşini birkaç saniye alıyorum ''
'' Black'le işimiz var olmaz, Black şu yıldızı not alsana '' dediğinde Malfoy'a teşekkür eder gibi bakıyordum. Ancak Connell beni kolumdan tutup kendine çekmeye başladı.
'' Ahh kolum! bırak beni! ''
'' Olmaz güzelim bugün odamda biraz eğleneceğiz ''
'' Hop- hop- hop ne eğlenmesi bırak diyo ya kız '' Connell, Malfoy'a göz devirdi ve bana döndü.
'' Şşşt sakinleş ama biraz güzelim, gel bak canını yakmayacağım '' Malfoy, Connell'ın kolundan tuttu.
'' Petrificus totalus ''(Kişiyi dondurarak hareketsiz bırakan büyüdür.)
Connell, Malfoy'a büyü attığında Malfoy yere yığıldı. Connell beni odasına sürükleyerek getirmişti.
❗️❗️
Odasına geldiğimizde beni duvara yasladı ve kravatını çıkarttı.
'' Korkma, canını fazla yakmayacağım ''
yavaş yavaş üzerime doğru yürümeye başladı. Birden dudağıma yapıştı bir yandan da kızlığımı okşuyordu. Bense ağzının içine inliyordum. Birden bir cesaretle onu ittim. Yere düştü.
Bu sırada içeriye profesör Snape ve Malfoy aniden girdi. Koşarak Malfoy'a sarıldım. En başta sarılmasa da sonradan bana yavaşça sarıldı. Ondan ayrıldım ve yüzüne baktım.
'' Malfo- ''
'' O pislik sana bir şey yaptı mı?! '' dedi. Her yerimin kızardığını hissediyordum. Profesör Connell'e tiksintiyle baktı.
'' Bunun hesabı ağır olacak Mr.Gıffley ''dedi profesör. Gözlerim dolu bir şekilde odadan koşarak çıktım. Hemen gryffindor ortak salonuna gittim. Kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım. Harry hemen yanıma çömdü.
'' Yn noldu?! ''
Şöminenin önündeki kadife koltuklara oturdum ve olan biteni anlattım.
'' Yn'm benim... sakinleş biraz ''dedi Ron.
'' Korkuyorum Ron ''
Çocuklarla biraz daha sohbet ettim ve odama gidip uyudum...
Bu bölümde bitti
Malfoy'un yn'ye karşı davranışları sizce nasıl?
iyi günlerr >>>