İyi okumalar>>
Oy?
Yorum?
Şarkı: Melanie Martinez/ Pity Party
-
''Sadece beni sev istedim! Başka bir şey istemedim!''
''Senin olmadığın doğum günümde neler yaşadığımı bilmiyorsun Sirius! Sen git ve Harry'le takıl oldu mu?''
''Kıskançlık yapıyorsun, seni seviyoruz önemsiyoruz-''
''Çok güzel yalan söylüyorsun.''
''Söylemiyorum-''
''Sana hayatında başarılar.'' dedim ve kapıdan çıkmadan önce ona dönmeden konuştum.
''Bensiz hayatında başarılar.''
~
Aniden gözlerimi açtım. Çok yorgun hissediyordum.
Ve tabii her zaman olduğu gibi geçmişimde yaşadığım kötü anılar rüyama girmişti.
Sağ gözümden bir damla yaş süzüldüğünde, titrek bir nefes aldım. Kızlara baktım. Mışıl mışıl uyuyordu hepsi. Burukça gülümsedim ve odadan çıktım.
Astronomi kulesine doğru yavaş yavaş adımladım.
Geldiğimde ellerimle korkuluklara tutundum.
Titrek nefesimle beraber düzenli adım sesleri de ilişti kulağıma.
''Selam.'' Arkamı döndüğümde bir adım sendeledim. Snape bu çocuğu okuldan attırmamış mıydı?
''Ihm, senin burada ne işin var?''
''Ne mi?'' dedi. ''Tahmin ettiğin değil, özür dilerim.''
''Tamam, şimdi gider misin? Rahatsız oluyorum Connell.''
Beni dinlemedi ve yere oturup kafasını duvara yasladı. Gözlerini kapattı.
''Sadece oturmaya geldim. Özür dilerim. Ailem gözümü kör etmişti.''
''Ne?''
''Sadece otur lütfen.'' dedi ve duraksadı. Sağ gözünü açıp bana baktı.
''Otur, korkma. Bir şey yapmayacağım.''
Derin ve titrek bir nefes aldım ve korkmuş bir şekilde, tedirgince yere oturdum.
''Ailem...'' diye söze başladı. ''Bir iksir içirdiler. Ben onların deneğiyim yn. Bir nevi muggle'lardaki çip gibi düşün. Kararlarımızı, davranışlarımızı, aşık olacağımız kişiyi veya dokunup, saplantı hâline getireceğimiz kişiyi seçiyorlar. Sen hedefleriydin.'' Sol gözünden bir yaş süzüldü.
''Nasıl yani? Ben neden hedeftim? Buna inanmamı düşünmüyorsun umarım.''
''Karar senin.'' dedi ve gözlerini açıp bana baktı. '' Sen hedefsin çünkü senin peşinde olan kız, Laura'ydı. Laura, senden bir intikam almak istiyor değil mi?''
''Hm hm.''
''Eee? Bak seni bana inanman için zorlamıyorum ama yaşadığın çoğu şeyin sorumlusu Laura.''
''Sen bunu nereden biliyorsun?''
''Laura, küçüklük arkadaşımdır. Planlarını hep bana söylerdi. Ailesi ve ailem anlaşıp beni denek yaptılar. Zaten istenmiyordum.'' dedi. Son cümlesini söylerken burukça gülmüştü. ''Beni kullanan kişi ise Laura'ydı.''