Çoook üzücü, ne mi? Okurlarım ve oylarım düştü. Zaten neredeyse hiç yorum yok. Tamam, okullar açıldı anlıyorum ama yapmayın yani.
Ve bir başka önemli konu, Narin. Nasıl bu kadar cani, bu kadar iğrenç olabiliyorlar aklım almıyor. Konu çok detaylı, burada ben yazdıkça duramam o yüzden kısaca konuşup geçeceğim.
Nur içinde yat Narin GÜRAN, sen şimdi cennettesin ancak sana bunu yapanlar cehennemi boylayacak.
Tek umudum, canı acımadan ölmüş olmasıydı ancak benim en büyük korkum olarak, boğularak öldürülmüş... Anlayamıyorum, gerçekten aklım almıyor.
#NuriçindeyatNarin
Burada bir kez daha küçük melek Narin'i anıyorum ve iyi okumalar diliyorum...
-
"Yn..."
Tanıdık ses ile gülümsedim.
Kıkırdama sesleri duydum.
"Yn, güzelim?"
Gözlerimi araladığımda birinin kolları arasında olmamla kaşlarımı çattım.
Rahatsızca kıpırdanıp, bir şeyler mırıldandığımda saçlarımı okşamaya başladı.
"Draco? Sen neden buradasın?"
"Olmamamı mı isterdin?"
"Of, Draco. Sadece merak ettim."
"Dün sen uyurken tam çıkacaktım ki," kulağıma eğildi ve iyice dibime girip erkeksi bir fısıltıyla devam etti. "Beni kolumdan çekip sarıldın. E, bende seni uyandırmamak için kıpırdamadım. Bende uyuya kalmışım."
Gözlerimi kırpıştırdım.
"Dün... Uyumadan önce bir şey duydum. Senin sesindi. Bilmiyorum, belki hayaldi, uyku sersemiydim sonuçta." Derin bir nefes aldım. "Sana seni seviyorum dediğimde, 'bende' dedin."
"Evet, dedim. Sen uykuya daldığında da devamını getirdim. 'bende, arkadaş olarak.' diye."
"Anladım."
"Yn özür dilerim."
"Neden?"
"Seni kırıyorum."
"Hayır, Draco. Bu benim duygum. Seni zorlamıyorum ki 'beni sev.' diye. Sadece sana duygularımı söyledim."
"Yn..."
"Hm?"
"Teşekkür ederim, iyi ki hayatımdasın."
"Teşekkür ederim, Draco. İyi ki hayatımdasın."
-
"Ay hayır Pansy!"
Hermonie, sinirle bağırdığında kıkırdadım. Bugün Dumbledore'un arkadaşı beni eğitmeye başlayacaktı. Hâlâ bu olayı tam olarak kavrayamasamda sanırım zamanla taşlar yerine oturacaktı.
"Stresli gibisin?" Dedi Ennie, omzumu dürterek.
"Normal değil mi En? Yani benim yerimde olsan sende böyle olurdun."
"Evet, öyle. Ama çok takmamaya çalış bebeğim."
"Hmm." Bir şeyler mırıldanıp önümdeki kitaba döndüm. Hermonie, Pansy'e ders anlatırken bizde Ennie'yle birlikte kitap okuyorduk. Kütüphanenin sıcak havası bizi iyi bunaltmışken yaz tatiline girmemiz için geri sayım başlamıştı.
"Ennie?"
"Efendim?"
"Biraz bahçeye çıkacağım. Beni idare edersin." Dedim ve hızla ayağa kalkıp kütüphaneden çıktım.
-
Draco Malfoy
Son günlerde rüyalarımda sürekli yn'nin ölüm yiyen olduğunu görüyordum. Belki de bilinç altımda böyle bir şey kalmıştı çünkü bunu engelleyemiyordum.
Derin bir nefes aldım ve odağımı önümde öten kuşlara verdim.
Yanımda hissettiğim hareketllikle bakışlarım oraya dönmüştü.
"Yn?"
"Tatile az kaldı." Diye mırıldandı. Yalan değildi, onun mırıldanmalarını gerçekten seviyordum.
"Öyle."
"Bir kere öpebilir miyim?" Dedi parmağıyla bir yaparak.
Bakışlarım şaşkınlıkla ona döndü.
"Seni rahatsız etmek istememiştim, Draco."
"Hayır, etmedin." Dedim ona yanağımı uzatırken.
Küçük bir öpücük kondurdu ve geri çekildi. Utançla yanaklarını tutup bir şeyler mırıldandığında kahkaha attım.
"Utandın mı?"
Anlamsız bir şeyler daha mırıldanıp konuştu.
"Utanmadım, mutlu oldum." Dedi iki ayağı üzerinde, yerinde sekerken.
Güldüm ve tekrar önüme döndüm.
Şuan aklımdaki tek gerçekse ona, onu sevdiğimi söylediğimde arkadaşça olmamasıydı.
***
WAOWOAOWOAOWOOA
Ldjsşjddllsjfle
Tmm sakin sakin
Ben yıllar sonra bölüm attımmmm.
Çokk uzun yıllar sonraa (9 gün)
Nys işte iyi günler askilettalarımm :D