19.Bölüm: AŞİYAN MEZARLIĞI

456 47 40
                                    



Helloo!
Ben geldim cancanlarımmm🤍

Bu bölüm kısa bir bölüm... Aslında 2260 kelimeden oluşuyor ancak kısa... Normalde wattpad açılmadan bölüm atmayacaktım ama dedim bunlar şindi beni özlemiştir ben bunlara kısa bi bölüm atayım, dedim... İyi demişim miii?

Neyse, siz bölümümüzü okuyadurun, bende sizlere o sırada Kobra bölümü yazayım😘

Ha bu arada unutmadan söyleyeyim... Savaş'ın hastaneyi yakmasını saçma bulmuş olabilirsiniz ama hastane iyi bi hastane değil ve Savaş bunu öğrendiği için yaktı o hastaneyi... Neyseee🙂 okuduğunuz zaman beni anlarsınız umarım🙂

Seviliyonuz beyaaa💕

OY VERMEYİ, YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN CANCANLARRR

KEYİFLİ VE BOL AĞLAMAKLI OKUMALAR DİLERİM CANCANLAR😘

Ve lütfen bölüm sonunda yazdığım yeri okuyun🤍☺️

SAVAŞ KARAHANLI'DAN...

Siz hiç sevdiğiniz insanı kaybedipte deliye döndünüz mü? Çok acıyor değil mi? Korkunç hissettiriyor.

Kime anlatsam anlardı beni? Belki de kimse...

"Oğlum manyaksın lan sen. Koca hastaneyi içinde hasta yatanlar varken yaktın amına koyayım. Pskikopat mısın lan sen!? Tamam anladık karını özledin ve üzüldün falan ama birazda mantık abi yaa. Hastaneyi yakman kadar saçma bir şey yok şuan. Karını da eve getirdin, evi de hastaneye çevirdin. Evde doktorlar geziyor lan!" İşte beni anlamayan bir insan daha. Ve bu insan benim en yakın arkadaşım...

"Saçmalık falan değil. Durduk yere yakmadı hastaneyi. Bir nedeni vardır illa ki." Batu'nun olayı bilmediği halde beni bu denli savunması beni burukça gülümsetti.

"Oğlum nedeni ne bir söylesin o zaman lan! Tüm gazetelerde, haber programlarında hastanenin gizemli biri tarafından yakıldığından bahsediliyor. Yangını çıkaralı sadece üç saat oldu ama her yerde bu olay konuşuluyor."

"Toprak anlatsam beni dinleyecek misin kardeşim?" anlatacaktım ona. Belki anlardı beni.

"Ne zaman anlamadım birader? De bana, ne zaman senin yanında olmadım? Hiç karşında durdum mu? Hayır. Ve asla da durmam. Sen haklı da olsan haksız da olsan yanındayım ama bu hastane olayında bunu yapman saçmaydı. Yangın fazlaydı kardeşim. Ve ben bunun gereksiz olduğunu düşündüğüm halde senin yanında olsum, sana yardım ettim çünkü doğrunda da yanlışında da yanında olacağımı sana söylemiştim. Sözümün arkasındayım. Şimdi anlat bana, yine yanında olmazsam şerefsizim."

Hep yanımdaydı. Arkamda değil, yanımdaydı ve hep güvenilirdi.

"Hastane yeni açılmış ve devlet onaylı." Eee dercesine yüzüme baktığında derin bir soluk ile devam ettim. "Hastanedeki kişiler ne kadar masum görünse de hepsinin en az

Iki tane suçu olduğuna kalıbımı basarım."

"Birader bize ne milletin bokluğundan? Biz çok mu masumuz? Batu bile bu yaşına kadar en az yedi cinayet işlemiştir. Bende toplasan minimum iki hırsızlık, sekiz cinayet, bir gasp, yedi darp, iki tane cana kast suçu vardır. Seni saymıyorum bile! Canını sıkanı sikiyorsun amına koyayım. Milletin iki suçunu mu araştırdın cidden?" Daha fazla devam etmesini istemediğimden sözünü bir gerçekle kestim.

KIZIL ÇALIKUŞU(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin