01

142 20 0
                                    

Jungkook p/v
روز اول مدرسه !!!
خب متونست هم خوب باشه هم بد!!
باید رفتو دید !

خب عرزم به جونتون که مدرسه نوروژ یک مدرسه خاصه بدون هیچ یونیفورمی!!
درسته همه با لباسایی که عشقشون میکشه میان!!
جونگکوکی که سال آخرم هست همین صدق میکنه!
ر‌وز اول مدرسه بود!
خب با وجود رفیقاش عالی میشد !!
البته امیدوار بود تازه وارد نبینه چون همیشه اوایل سال تازه واردایی که خیلی شاخن از نظر خودشون سیع میکنن خودشونو به همه قوی نشون بدنو قلدری کنن همینطورم به جونگکوک البته برای جونگکوکی که سال اخر راهنمایی روز آخر مدرسه یونیفرم خودشو جلوی همه در اوردو لخت شد و تو آتیشی که وسط حیاط مدرسه درست کرده بود انداختو آتیشش زد صدق نمیکنه!

یا وقتی که با ی الفا تو یکی از اتاقکای دستشویی برای اولین بار سکس کرد !
یا وقتی که سال دهم تو مدرسه به قاچاقچی مواد مخدر معروف بود!!
یا وقتی که جلوی معاون ها و همین طور هم مدیر خشتک الفاهارو به صورت واقعی و رندوم رو سرشون گذاشت !
یا وقتی که براش قلدری میکردن خاکو آبو باهم مخلوط کردو تبدیل به یک گله شبیه به عن کردو رو سره قلدرا خالی کردو جدی جدی بهشون رید!

یا وقتی کههه...
خب بیخیال ببخشید زیادی پیش رفتم میخواید باز بگم؟؟

نه ولش کن!!

به هر حال بدونید که کوک یک امگای عادی مثله بقیه ی امگاها نیست !
لوس نیس
گدای محبت نیس
چندش نیس
پیک می نیس
ضعیف
فاک می ددی
و...
تو لغات مغزش نمیگنجن!
حالش از ادا اوصول بهم میخوره!!
ار ضعفو ترحم !!

از همون موقعه که به دنیا اومد همینطور بود!!
با همه یبسو پوکر و بی احساس بود ولی با خانواده و رفیقتش>>>>
با کسایی که دوسشون داشت>>>

درسته!
اون با هر کسی خودش نبود!
اون با هرکسی مثله خودش رفتار میکرد و جواب بدی رو با بدی میداد!!

از همون اول که به دنیا امد برق شیطنتو دردسر تو چشماش ظاهر شد!
و همه دیدن!!
______

با صدای آلارم گوشیش که پنج صبو نشون میداد بیدار شد چشمی چرخوندو خاموشش کرد !

میدونست اگه چشماشو ببنده یا به دراز کشیدم ادامه بده ممکنه خواب بمونه پس یهو مثله برق گرفته ها بلند شدو رفت تو دستشویی مسواک زدو رفت تا تو سالن ورزش عمارتی که تقریبا خواب بودن و خدمت کارا داشتن تازه با کمک مادرش بیدار میشدن ورزش کنه !!

دیشب همونطور که با دوستاش میچتیت فهمیدن که قراره چند تا تازه وا رد بیان خب باید خودشو براشون آماده میکرد دیگه نه؟؟

NERVELESS OMGA | VKOOKWhere stories live. Discover now