22.

232 11 1
                                    

Je tu další den, a další trápení kvůli klukovi. Nojo takhle to trvá týden. Byla tu zamnou Andy trochu mi zlepšila náladu. Naopak Petr mi spamoval každý den, každou minutu telefon. Neměla jsem energii s ním mluvit. Vím že on za zo nemůže, ale snad šlo vidět že mezi náma něco je. Nebo jsem to tak viděla pouze já?

Do pokoje mi vtrhl Dominik mezi tím co já se koukala na nějakej seriál. ,,Co tu děláš? Vypadni Dominiku." prsknu nepříjemně, co si myslí, že to co mi řekl po majálesu, jen tak zahodím za hlavu. ,,Jednou se nechovej jak píča, nebo si rozjebu telefon na milion kousků. Furt mi vyvolává Andrea tak ji zavolej prosím Sáro. Nemohl jsem ani spát. A když jsem si vypl telefon, začala mě spamovat přes notebook na facebooku." nad tím se jen zasměju jak vážně Andrea může být otravná. ,,Jo zavolám ji, a teď vypadni prosím." řeknu Dominikovi a on konečně zavře dveře. Vzala jsem do ruky telefon, a zapla ho. Trvalo pár minut než mi tam naskákalo milion oznámení.

První jsem zkontrolovala instagram kde bylo milion zpráv od Petra.

P:omlouvám se ti
P:Tereza to přehnala, a musel jsem se s ní rozejít, nechci aby na tebe někdo takhle řval, a to cos řekla. Děkuju, ale celkem mě zamrzelo že kdyby Tereza nic neřekla, nedozvěděl bych se to.
P:Sári já vím že jsi nasraná, ale prosím aspoň odepiš, ať víme že jsi OK
S:Jsem v pohodě

Poté následoval hovor s Andreou

A:Vole to je věčnost než se ozveš
S:Prosím už nevolej Dominikovi.
A:Tak když máš vyplej telefon a jako nevíme co s tebou je
S:Mně nic není, jen se toho stalo moc za poslední měsíc. Jsem v pohodě
A:Tak když jseš v pohodě tak ti můžu oznámit že s námi jedeš na Zrče. Sbal se budem tam týden. Zítra tě vyzvedneme. Pa

No to je super. Ale vlastně, proč bych měla být furt doma. Jet do chorvatska na festival proč ne. Sebevědomně jsem vstala z postele kde jsem strávila dost času za poslední týden. Vytáhla si kufr z pod postele a začla balit. Troje plavky, dvoje šaty, čtvery sukně opakovala jsem si v hlavě když jsem už měla zabaleno, a myslela si že jsem něco zapomněla.

Vlastně miluju tyhle random výlety, o kterých se dozvím den předem. Aspoň nemusíte čekat několik týdnů a odpočítavat kolik dnů zbývá. Mám pocit jako bych se změnila. Však přeci stará Sára by nejela někam na kalbu a netěšila by se. Nová Sára jede právě na Zrče co ji oznámila Andy den předem. Myslím že si na tohle musím pustit výměnu manželek. Ale musím uznat od doby co se zrodila nová Sára, je život větší dobrodrůžo.

Už byl večer, celý den jsem strávila balením a koukáním na výměnu manželek. Teď jsem si dodělala tousty který si sním a půjdu si udělat večerní rutinu a pak spát.

My babeKde žijí příběhy. Začni objevovat