24.

212 10 0
                                    

,,Myslím že bychom měli jít do auta." já jen souhlasně kývnu a vydáme se společně do auta. Nikdo ještě v autě nebyl, takže jsme tu byli sami dva. ,,Co kdybych teď řídila já a ty bys byl můj dj." zasměju se nad tím. ,,Jo prosím, aspoň nemusíme poslouchat ty sračky. Ale nevím jaký budu Dj, já jsem rapper." řekne povýšeně a zasmějeme se nad tím. Když jsme odstěhovali Andy s Calinem dozadu a nás dopředu. Zrovna přišli k autu.

,,Řídím já aby jste si odpočinuli." řeknu a oni se jen děkovně usmějí, ale to ještě nevěděli co je čeká. Já s Petrem máme rádi techno. Takže si moc nepospí.

Uběhlo několik hodin v autě. Myslím že můžu mluvit za všechny, že jsme všichni rozlámaní. Už dojíždíme k naší menší vile, kde teď chvilku pobudem. Už byl stejně večer takže jsme si vybalili věci. Každý jsme si zabrali pokoj. Já jsem sama, Willy je chudák v obýváku, David je s Petrem a Calin je s Andy. No nic teď už jen se vyspat na zítra. Dobrou noc...

Dobré ráno, musím říct že jsem se docela dost dobře vyspala. Až na chrápáni Willyho tak vše dokonalý. Vyšla jsem z pokoje a šla do kuchyně kde už byli všichni. Teda až na Petra. ,,Dobré ráno, ještě že ses tu ukázala. Můžeš prosím dojít pro Petra že už je hotová snídaně." udělá na mě psí očka Calin. Vyšla jsem teda zas ty zapeklité schody a zaklepala na dveře, od Petrovýho pokoje. "Dole je snídaně, máš dojít." řeknu mu a on je kývne.

Po snídani jsem se vydala k bazénu chytit nějakej bronz. Postupně přicházeli ostatní, Willy nám dělal drinky který byli fakt dobrý. ,,Čauko kočko." řekne Petr kterej si lehne vedle na lehátko. ,,Ahoj, takhle už mi nikdy neříkej." Petr se tomu jen zasměje. ,,Lidi vedle nás je Jakub!" zakřičí Andy když koukala přes plot, kde prý měl být udájně Jakub. Proto jsem se zvedla a šla taky k plotu. Museli jsme vypadat jak starý babičky na vesnici. ,,Hej Sáro." křikne na mě Radek (Decky).

My babeKde žijí příběhy. Začni objevovat