,,Sáro." řekne a já se zastavím na předposledním schodu. ,,Nepřipadá ti, že si toho dnes řekl už dost?" prsknu na něj nepříjemně. No rozhodně nejsem kvůli tomu v nějakých depkách, jen mě to od něj zamrzelo, a nasralo. Jak může zrovna on, o mně říct že jsem štětka, že prej spím s Petrem. Zrovna Dominik Citta, kterej každý týden má jinou. Si snad dělá prdel, a teď ještě na mě chce mluvit.
,,Promiň, já no, prostě jsem byla na fetu. Víš že bych tohle nikdy neřekl." řekne si jak největší pán, to bych Dominiku moc neřekla pán, spíš vylízanej MAGOR!
,,Děláš si ze mě už prdel? Teď mi tu oznámíš, že jsi se sjel. Dominiku řeknu ti jednu věc, nemluv. A už nikdy nemluv na mě, ani o mně!" křiknu jako hysterka a třískla s dveřma od pokoje.
Dobré ráno světe. Večer utekl rychle, nemá cenu se o tom ani bavit. Jen zjednodušeně jsem usla. Vzbudila jsem se s makeupem kterej byl podle mě celej rozmazanej. Oblečení ze včera jak kdyby ho měla kráva v hubě. Nechutný, musím se vysprchovat.
Když jsem došla do koupelny a koukla jak vypadám, AAA. Vypadala jsem fakt jak strašidlo, ale ne na dlouho. Po půl hodině jsem vypadala zas jak člověk.
Už tak 5 minut stojím u skříně a vybírám co si na sebe vezmu. V tu chvíli mi začal zvonit telefon. Andy.
S:Ahoj
A:Čauky, dneska Calin pořádá párty tak nás pozval. Zachvilu jsem u tebe. Pa mám tě ráda.
Položila hovor, jelikož věděla že bych měla námitky. Ale pozor, dneska sem si chtěla jít užívat. Docela dost jsem se těšila. Po 10 minutách se domem rozezněl zvonek a já šla otevřít.,,Čau." obejmula jsem ji. Andy vypadala dost překvapeně. Ani se ji nedivím, ví že nerada chodím na kalby, že bych radši zůstala doma a koukala na seriály. Ale dneska tomu tak nebylo, chtěla jsem se jít bavit. ,,Co ti je?" zeptá se Andrea a nakrčí na mě obočí. ,,Nic, jen se těším." odpovím ji a usměju se na ní. ,,Kdo jsi, a co jsi provedla s naší Sárou." zasmála se Andy a já ji praštila lehce do ramene a šli jsme ke mně do pokoje.
Andy začala vyndavat z batohu kosmetický kufřík. Já si sedla ke stolku a začala se taky malovat. ,,Bude tam Petr?" zeptám se jí ,,Ne." odsekne a já se zarazím. Asi se mi už nikam nechce. ,,Tyvole vypadáš jak ryba na souši. Jasný že tam bude Petr, je to jeho nejlepší kámoš blbko." hodí po mně polštář a já ji ho hodím zpátky. A začnu opět s mým dílem.
ČTEŠ
My babe
ФанфикMoje poslední naděje je jen ona. Přitom jsem vše posral, jenže poslední co umírá je naděje.