5.

279 11 0
                                    

,,Zvuková zkouška, zkouška zvuku, 1,2,3. Citta je zmrd."opakují kluci pořád do mikrofonu, a mě to přestalo bavit proto jsem šla do backu, kde bylo pár velkých stanů, posezení pro interprety. Potkala jsem se v backu s Viktorem, on je jedinej koho tak nějak znám když nebudu počítat kluky. S ním jsem chvíli kecala a pak sem tam zahlédla Andreu s 2 klukama. Začala na mě ukazovat a já už veděla že jsem v prdeli.

,,Ahoj Sári." skočí po mě Andy ,,Ahoj, to jsem ti tak moc chyběla jo." zasměju se a schytám velmi nepříjemnej pohled. ,,Pojď za klukama." řekne mi a ukazuje na kluka kterej stál před stanem. Byl brunet měl delší vlasy ale né zas tolik. Měl fousy a nevypadal ani nesympaticky, většina rapperů vypadá nesympaticky. Třeba Dominik když ho neznáte a uvidíte ho budete si myslet jakej je to toxickej zmrd. Ale to ne, jako někdy mě sere, to nepopírám ale dá se to s ním zvládnout. Někdo mě stáhl za ruku a vedl mě za tím klukem, kdo jiný než Andrea. Občas si myslím že to musí vypadat jak kdybych byla její dítě.

,,Ahojky zlato, koho si nám tu přinesla. Jsem Calin rád tě poznávám." řekne mi onen brunet o kterým jsem vám před chvíli vyprávěla. ,,Ahoj, Sára." řeknu spíš stydlivěji a Calin mě stáhne do objetí. ,,Pojďte dovnitř, dáme si něco k pití." řekne Calin a my vcházíme do stanu kde byla velká lednice plná alkoholu a nealka. ,,Tak co si dáte?"
,,vodku." odpoví Andy a jen na mě mrkne. ,,Děkuju." řeknu když mi brunet podá panáka vodky do ruky. Kopnu ho do sebe a nezapomenu udělat znechucenej ksicht.

Už si tu sedíme půl hoďky, Nik se neozval takže asi v klidu. Zjistila jsem že Calin je úplně v pohodě člověk. ,,No to počkej až přijde Petr." řekne Andy a já se jen na oba nechápavým výrazem kouknu. ,,Mluvil někdo o mně." vkročí do stanu blonďák, v nosu měl kroužek stejně jako já, měl po rukách kérky a po krku. Také jsem si všimla že má i na čele. Stál kousek ode mě a v ruce měl 3 tašky s mekáčem. ,,Čauko, Petr." řekne mi a já vstanu ze slušnosti. ,,Sára." řeknu já a usměju se, ani jsem to nečekala a Petr mě vtáhl do objetí.

My babeKde žijí příběhy. Začni objevovat