1. bölüm

674 44 11
                                    

İlk bölüüüüüüüm!

Nasılsınız güzellerim?

Nasılsınız güzellerim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kayra Saren)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Kayra Saren)

İyi okumalar canlar...

🔥

Aybars tan

Çatık kaşlarım ve duygusuz halimle okul bahçesine girdiğimde çardaklara yönelmiştim bana el sallayan demiri görmemle oraya yöneldim.

Ben Aybars, bu okulun reisiydim. Herkes saygı duyduğu kadar da korkardı. En yakınım olan Demir ise elim ayağımdı, okulda uçan kuştan bile haberi olur ve bana anlatırdı.

" Günaydın reis."

Yanına oturduktan sonra konuştum.

" Sana da günaydın kardeşim."

Karşımızda oturan ikizlere baktığımda telefondan oyun oynadıklarını gördüm, telefonlarından da garip garip sesler geliyordu.

" Size de günaydın!"

Kutay ve Oktay da aramıza geçen yıl katılmıştı, kendilerini rakip liseyle olan kavgamızda kanıtlamışlardı.

Benim imalı sesimle başlarını kaldırıp telefonlarını bırakan ikili konuşmuştu.

"& Günaydın abi."

Demir irkilmişti.

" Olum şöyle aynı anda konuşmayın, geriliyorum. Korku filmi gibi oluyorsunuz..."

Demir in bu haline güldükten sonra bir süre sohbet ettik, çalan zilin ardından sınıfa doğru yürüyorduk ki bizim okuldan gibi durmayan kişilerin olduğunu farkettim.

" Noluyo Demir?"

" Valla bu sefer ben de bilmiyorum abi."

Çok umursamamıştım, teneffüste ne olduğunu öğrenebilirdi. En arkadaki sıralarımıza yerleştiğimizde hoca ve müdür de sınıfa gitmişti.

Kimsenin ayağa kalkmaması normal karşılanırken müdür bize dönmüştü.

" Oğlum toplasanıza kendinizi!"

Biz milim kıpırdamadığımızda derin bir nefes verip sınıfa hitaben konuştu, yeni bir duyurusu vardı anlaşılan.

" Evet çocuklar, yeni bir duyurumuz var. Milli eğitimin yeni projesi için seçtiği iki pilot okuldan biri biz olduk, diğer okul ise Özel Saren koleji oldu.

Yarısı boş olan okul binamızın diğer kısmına onlar yerleştirildi, onlara olabildiğince nazik ve anlayışlı davranmanızı rica ediyorum."

Birkaç bir şey daha zırvaladıktan sonra gittiğinde hoca yazı yazdırmaya başlamıştı, biz ise sohbet ediyorduk.

" Bide zengin bebeleri çıktı başımıza."

Kutay,
" Öyle deme be reis, bize de eğlence çıkar sonuçta."

Demir,
" Başımıza dert olmasınlar o bana yeter."

Oktay,
" Zengin oldukları için üstünlük kurmaya çalışabilirler."

" Sıkıyosa denesinler."

Bir süre de alakasız konulardan konuştuktan sonra zil çalmıştı, paket ve çakmakları alarak her zamanki yerimiz olan çatıya yönelmiştik.

...

Kayra dan

Çatıda deli danalar gibi volta atarken arkadaşım Arel beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama nafile... Sinirlerim zıplamış ve ensemdeki ağrıya göre de şekerim yükselmişti.

" Sikerim böyle işi!"

" Kayra bi sakin ol tanrı aşkına, düşeceksin şimdi."

Olduğum yerde durup hırsla ona döndüm.

" BİLEREK YAPIYOR!"

" Ne bağırıyon lan bebe!?"

Arkamdan gelen sesle oraya döndüğümde iri yarı dört erkeğin buraya geldiğini gördüm, bu okuldan oldukları belliydi.

" Nerede bağıracağımı sana mı sorucam lan?!"

Yakama yapıştığında kahkaha atmıştım, Arel karşımdaki kişinin kolunu benden ayırmaya çalışıyordu ama pek başarıyor sayılmazdı.

" Benim bölgemdeysen bana soracaksın..açıkla neden bağırdığını?!"

Sinirle gülüp iğrenir bakışlarımı üstünde gezdirdim. Aslında sağlam bir tipi vardı ama o kadar kekoydu ki itici duruyordu.

" Sizin gibilerin arasında bulunmak istemiyorum ama gitmeme izin verilmiyor, varsa çözümün yolla gelsin."

Boğazıma yapıştığında gülmeye başlamıştım, anlamayarak kaşları çatılırken arkadaşları da bana tuhaf bakışlar atıyordu.

Arel,
" Kayra kes artık saçmalamayı, sen de arkadaşımı bırak da gidelim."

Boğazımdan ittirip, yere fıralatırcasına attığında ellerimden destek alarak ayağa kalktım.

" Gözüme battın bebe, bundan sonra arkanı kollasan iyi olur."

" Konuştu barzo. Maalesef ama burada o kadar uzun kalmıycam barzocuğum."

O sinirden köpürmeye başlarken arkadaşları onu zar zor zaptediyordu, ben de Arel e döndüm.

" Babamı arıycam, bu iş canımı sıkmaya başladı."

Başıyla onayladığında birkaç adım uzaklaşıp babamın numarasını tuşladım.

" Ne var Kayra?"

" Bu ne demek oluyor baba?! Benim gibi bir Saren in bu okulda, böyle insanların arasında ne işi olur?!"

Maddiyat umrumda değildi, buradaki insanlar gerçek eşkiyalardı.

" O içtiğin boku bırakana kadar oradasın! Hayır kliniğe de yatıramıyorum itibarımı bitireceksin diye."

" Sana inat içmezsem şerefsizim..."

Bağımlı BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin