14

191 23 4
                                    

Yeni bölüüüüüüüüm!

Üç etti ha ona göre şeyedin yani..

İyi okumalar canlar...

🔥

Kayra dan

Soğukkanlı hallerimi korumaya çalışarak geri çekildim.

" Güzel hayallermiş barzocuğum."

Sırıtarak öylece bana bakıyordu, yemediği belliydi. Onu umursamayarak arkamı döndüm ve malzemeleri birleştirip salatayı bitirdim.

Çorbanın da altını kapattığımda hazırdı. Pişirdiğimiz ekmekleri masaya koyduğumda Aybars da çorbaları koyup oturmuştu.

Salatayı da ortaya bıraktığımda karşısına geçtim.

Aybars,
" Mum da getireyim mi, hani aşıksın ya bana?"

" Felix e gideyim mi, hani aşık değilsin ya bana?"

Sinirle gülüp konuştu.

" Biraz yeni şeyler bul bebe, tekrara düşüyorsun."

" En azından mantıklı konuşuyorum."

Somurtup yemeye başladığına gülüp çorbadan bir kaşık almıştım, oldukça lezzetliydi.

" Oha bu güzel olmuş?! Babam görse mutluluktan ağlardı herhalde... Yaşlı bunak."

Son kelimeleri gülerek kendi kendime söyledim, Aybars ise bana kahkaha attığında ona tuhaf bir bakış atmıştım.

" Noldu lan ayı?"

Beni takmadan konuştu.

" Cidden daha önce hiç yemek yapmadın mı? Salata bile mi?"

" Her yerde çalışan olunca insan gerek duymuyor barzocuğum."

Laf sokmakla geçen yemek ve ardından sohbet etmeye çalışıp başaramamızla uyumaya karar vermiştik, yatağa geçmemle o da diğer tarafa yönelmişti ki konuştum.

" Hoğ nereye?!"

Kaşları çatılırken konuştu.

" Hoğ ne lan hayvan mıyım ben, ayrıca nereye olabilir uyumaya işte."

" Öncelikle evet hayvansın, ikinci olarak da benim bir namusum var. Siktir git yerde uyu."

Sinirle bir nefes aldı.

" Piçlik yapma Kayra, uyuyacaz alt tarafı!"

Sırıttım.

" İyi hadi gel kıyamadım, ayıcık seni."

Sinirle gözleri parladığında yutkunmuştum, bu sefer harbiden sinirlenmiş gibiydi...

Bir anda beni altına alıp kollarımı iki yandan yatağa bastırmasıyla gözlerine baktım, adeta ateş saçıyordu.

" Bidaha söylesene."

" Yok ben almayayım, iyi geceler diliyorum, izninle uyuyacam."

Gülüp burnunu burnuma sürttü.

" Korkma Kayra, en fazla ne yapabilirim ki?"

" Bir düşünelim. Dağ başında baş başayız, aynı yataktayız ve sen üsümdesin, etrafta oldukça erotik bir hava var. Evet en fazla ne yapabilirsin ki?"

Kahkaha attığında gözlerimi devirdim.

" Doğru tahmin."

Dediği şeyle gözlerim açılırken bağırdım.

" Ne-?!"

Lafımı yarıda kesen şey Aybars ın dudaklarıma yapışması olmuştu. Oldukça hırçın bir şekilde öperken hızına ben bile yetişemiyordum.

En sonunda nefessiz kaldığımızda dudaklarımızı ayırsak da uzaklaşmamıştık.

Aybars,
"Şaka yapıyorum Kayra, seni istemediğin hiçbir şeye mecbur bırakmam."

Dudaklarımı yaladığımda gözleri saniyelik olarak oraya kaymış ve yutkunmuştu.

" Peki ya istiyorsam?"

Söylediğim şeyle bakışları değişirken çenesi kasılmıştı.

" O zaman bu gece benden kaçamazsın."

Hızla doğrulup tişörtünü çıkardığında elim karın kaslarına gitmişti, sakat elimi ise bizden uzak tutmaya çalışıyordum.

Bu sefer boynuma yöneldiğinde ise ben de eşofman lastiğiyle oynuyordum. Homurdandığında sırıtıp parmak uçlarımla şekiller çizmeye başladım. Boynumdan uzaklaşıp gözlerime baktı.

" Delirtme beni."

" Ama çok eğlenceli."

Gülüp dudaklarıma minik bir öpücük kondurduktan sonra tişörtümü dikkatlice çıkarmama yardım etmişti. Benim kaslarımın da ondan aşağı kalır yanı yoktu ama lanet olsun ki onun kadar iri bir yapım yoktu.

Hiç beklemeden altıımdakileri de çıkardığında beni iyice süzmüştü, dudaklarını yaladığında konuştum.

" Bakışlarınla yemekten daha güzel seçenekler var Aybars çım."

Adını her söylediğimde çıldırdığını farketmiştim.

Derin bir nefes verip bacaklarımı araladığında iç kısımlarından birkaç kez öpmüştü.

Nefesini deliğimde hissettiğimde ise kasılmıştım, tek parmağını yavaşça deliğime sokmasıyla gözlerimi kapatıp ikinciyi bekledim.

İkinci parmağıyla ise hafifçe inlediğimde bir küfür mırıldanmıştı. Hareket ettirmeye başladığında derin nefesler alıyordum ki çenemde hissettiğim dudaklarla Aybars ın gözlerine baktım.

" Korkma Kayra, korktuğunu hissedebiliyorum."

Bir yandan canım acırken bir yandan da onunla konuşmaya çalışıyordum.

" Çok kişiyle seviştim Aybars, ama ilk defa böyle hissediyorum."

Hareketleri hızlandığında makas hareketleri yapmaya başladı, dudaklarıma yapıştığında ağzının içine inliyordum.

Elini çekip kendisini yasladığında ise kasılmıştım.

" Kasma kendini, güven bana acımıycak."

Kendimi kasmayı bıraktım.

" Tamam.."

Başını içime soktuğunda acıyla inlemiştim.

" Sikicem seni Aybars!"

" Şuan sanki tersi oluyor güzelim?"

Ona attığım bakışlarla susup üstüme eğilmiş ve boynuma öpücükler bırakmaya başlamıştı.

İnlemelerim hafiflediğinde yarısına kadar içime ittirdiğinde ağlarcasına bağırmıştım.

" Aybars!"

Adını haykırmamla dayanamayıp tamamını serçe içime ittirdiğinde çığlık atmıştım, gözümden yaş akarken istemsizce yüksek sesle inliyordum.

Gözyaşlarımı silerken konuştu.

" Tamam bebeğim, geçti. Bir şey yok."

Onu umursamayarak acıya alışmaya çalıştığımda Aybars daha fazla sabredememiş olacak ki hareket etmeye başladı. Hafif hareketleri bile canımı yakarken sert darbelerle hareket etmeye başladı.

Hassas noktama yaptığı ardarda olan darbelerle seğirmeye başlamıştım, o da sızdırmaya başladığında ensesinden kendime çekip dudaklarına yapıştım.

İkimiz de geldiğimizde dudaklarımız ayrılmış ve o da kendini yanıma atmıştı. Ben berbat haldeyken ikimiz de hiç konuşmadan beni temizlemişti.

İkimiz de temiz bir şekilde yatağa yattığıımızda arkamdan belime sarılmıştı.

" İyi geceler Kayra..."

" İyi geceler Aybars..."

Beni iyice kendine bastırıp sıkı sıkı sarıldığını hissetmiştim...

Bağımlı BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin