12

137 22 4
                                    


Yeni bölüüüüüüm!

İyi okumalar canlar...

🔥

Kayra dan

" ne yapacaksın o zaman süper zeka?! Peşin peşin söyleyeyim bu iş satrançla falan düzelecek türden değil!"

Yüksek sesimle yumruklarını sıkmaya başladı.

" Bağırma lan bebe! Gel benimle çözücez senin işi."

Milim kıpırdamadığımda sıkıntılı bir nefes verip elimi tutmuş ve yürümeye başlamıştı.

Benim içimdeki istek azalmazken o telefonunu çıkarıp birisini aradığında ona dikkat kesildim.

" Alo kardeşim, bana senin kamyonet lazım. Atacağım konuma gelebilir misin?"

Onaylamış olacak ki neşeli bir sesle görüşürüz diyip kapatmıştı.

" Ne yapıyoruz?"

Uysal sesime gülümseyip bana döndü.

" Sürpriz bebe, söylenmez. ama iyi geleceğine emin olabilirsin."

Hala ayrılmamış olan ellerimize baktığımda bırakmaya niyeti olmadığı için kendim elimi çekmiştim. Yüzü asıldığında ise sırıttım.

" Noldu barzocuğum? Yoksa benden mi hoşlanıyorsun?"

Kaşlarını çatıp bana döndüğünde onu sinir etmeyi başardığım için keyiflenmiştim.

" Tamam, demedim bir şey."

Homurdanıp sustuğunda ise ona yandan bir bakış atmıştım, uzun süre beklediğimizde ise bir kamyonet önümüzde durmuştu ve anahtarı Aybars a atmıştı.

" Sağol kardeşim, bu iyiliğini unutmayacağım."

Beni çekeleye çekeleye öne bindirip arabayı çalıştırdığında söyleniyordum.

"Bindiğim hurdaya bak! Eğer senin yüzünden ölürsem iki elim yakanda bilgine."

" Kes bebe. Ben olmasaydım zaten bir aya bir köşede geberip giderdin."

Somurtup kollarımı göğsümde bağlamıştım ki Aybars ın gür kahkahasını duydum.

" Noldu be ayı?!"

" Çocuk gibisin Kayra, çok sevimli."

" Birincisi ben sevimli değil yakışıklıyım, sen onunla karıştırmışsındır. İkinci olarak da sen kesinlikle benden hoşlanıyorsun."

Sırıtarak söylediklerimle kaşları çatıldı.

" Sence ben sana bakar mıyım?"

" İnsan hissediyor biliyor musun? Basbayağı hoşlanıyorsun benden. Hadi kabul et de rahatla."

Kıvranmaya başladığında yüksek sesle konuştu.

" Geldik!"

Geçen geldiğimiz kulubeydi.

" Ben demedim mi kutu oyunu kurtarmaz diye?"

" Oyun oynayacağımızı kim söyledi?"

Söylediği şeyle sırıttığımda gözlerini devirip konuştu.

" Hayır Kayra, sevişmiycez."

" Her neyse."

Arabadan indiğimde kulubeye girmiştik.

" Takip et."

Peşinden gittiğimde oda benzeri bir yere gelmiştik, dolaba gelip eşofman ve tişört çıkardığında ona yaklaşmıştım.

" Gece burada kalmaya niyetim yok barzo."

" Hemen de anla zaten."

Ellerimi beline yerleştirip parmak uçlarımda yükselerek kulağına fısıldamıştım.

" Ben her şeyi anlarım Aybars."

Ona adıyla hitap ettiğimde bütün vücudu kasılmıştı, bu haline gülerken bir anda kolumdan tutup sırtımı tahta duvara yaslamış ve bileklerimi de başımın üstünde sabitlemişti.

Yüzlerimizi iyice yaklaştırdı.

" Tekrar söyle."

Dudaklarımı yalayıp gülümsediğimde bakışları oraya kaymıştı.

" Aybars..."

Fısıltıyla konuştuğumda dudaklarıma yapışmıştı, hiç beklemeden karşılık vermeye başladım, sonuçta... Gayet hoş birisiydi. Onunlayken eğlenebiliyordum, boktan hayatım biraz olsun bir kenara çekiliyordu, dış görünüşü de inanılmazdı- siktir...

Ona derken hoşlanan kişi ben olsmazdım, ben kimseden hoşlanmazdım! Şimdiye kadar bir sevgilim bile olmamıştı, her zaman tek seferlik ilişkilerdi.

Öpücüğü derinleştirdiğimde sırıtarak kontrolü ele almıştı, nefessiz kaldığımızda dudaklarımızı ayırsak da uzaklaşmamıştık. Nefeslerimiz birbirimizin yüzüne çarpıyordu.

Ayrbars,
" Limon gibi kokuyorsun..."

Söylediği şeyle kahkaha attığımda anlamaz gözlerle bana bakıyordu.

" Söylediğin ilk şey cidden bu mu barzo?"

Gözlerini devirdi ama hala uzaklaşmıyordu ve bileklerim hala ellerinin arasındaydı.

" Aybars tan barzoya döndük yine."

" Ellerimi alabilir miyim artık."

Ellerimi serbest bıraktığında geri çekilecekken ona engel olmuş ve ellerimi omuzlarına koymuştum.

" Benim senden aşağı kaldığım ne zaman görülmüş?"

Alayla söylediğim şeyden sonra kaşları çatıldı.

" Ne anl-"

Onun dudaklarına kapanıp lafını yarıda kestiğimde elleri belime yerleşmişti. Bu gece yatakta bitmese iyiydi...

Bağımlı BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin