Cillian continuă să vorbească pe un ton calm, încercând să o liniștească, chiar dacă nu era cel mai bun la asta. A condus-o încet către un copac din apropiere și a așezat-o jos.
„Concentrează-te asupra mea, bine? Ești bine, doar respiră. Nu ești singură."
Atingerea lui era blândă și aproape grijulie. Era o latură pe care rareori o vedea cineva. Zoey trase o respirație tremurată și se uită la el, cu ochii mari de anxietate.
„Bine, asta e bine. Doar continuă să te uiți la mine și concentrează-te pe respirație, bine?" spuse el pe același ton liniștitor. Îi urmărea fața în timp ce continua să-i frece brațul, ochii săi fiind concentrați, luând notă de orice schimbare. Evident, era mai îngrijorat de ea decât de copil în acel moment.
Zoey suspină, respirațiile ei devenind mai regulate pe măsură ce se calma.
„Ești bine?" întrebă el, cu o voce mai moale acum.
Ea dădu din cap, neîncrezătoare încă în vocea ei.
Când în sfârșit se relaxă, Cillian oftă de ușurare. Mâna lui părăsi brațul ei în timp ce se lăsă pe spate, sprijinindu-se de trunchiul copacului. Câteva șuvițe de păr auriu îi căzură pe față și le dădu înapoi cu un gest iritat.
„M-ai speriat pentru un moment" murmură el încet, aruncând o privire spre ea.
„Îmi pare rău... sunt doar..." începu ea, dar el ridică o mână, respingându-i scuzele.
„E în regulă. Înțeleg. Panica se întâmplă, mai ales în situații stresante."
Zoey se redresă, determinarea înlocuind frica din ochii ei. „Căutarea trebuie să continue," spuse ea ferm.
„Ești sigură?" întrebă Cillian, uitându-se la ea cu îngrijorare. Nu era sigur că era o idee bună să continue căutarea dacă ea urma să intre din nou în panică. Era îngrijorat că s-ar putea răni sau leșina de stres.
„Desigur," răspunse ea, trăgând adânc aer în piept. „Trebuie să-l găsim pe Adam."
„Bine, să mergem. Dar dacă începi să te panichezi din nou, ne oprim," spuse el ferm, ridicându-se și oferindu-i o mână pentru a o ajuta să se ridice.
Zoey ignoră mâna lui și începu să meargă înainte. Cillian clătină din cap, murmurând pentru sine, „Încăpățânată... Dumnezeule, jur că ea o să fie moartea mea."
*
Soarele începuse să apună, aruncând o strălucire portocalie întunecată asupra pădurii. Cillian era epuizat, ochii îi erau grei de oboseală. Oftă adânc în timp ce mergea lângă ea.
„Asta devine ridicol. Am parcurs tot traseul de trei ori! Cum e posibil să nu fie niciun semn al copilului?!"
El încetini și se sprijini de un copac. Scoase un geamăt frustrat, corpul îi durea de la atâta mers. Închise ochii, sprijinindu-și capul de trunchi și încercând să gândească.
„Trebuie să ne scape ceva..." murmură el, frustrarea fiind evidentă.
Când Cillian își lăsă capul pe spate și privi în sus, îl văzu brusc. Copilul acela nenorocit fusese tot timpul în copaci, râzând de ei.
„Acolo este! Sus! Îl văd!" Ochii i se măriră când îl văzu pe copil în copaci, râzând. Trebuia să se uite de două ori pentru a se asigura că nu halucina. Arătă repede către copil.
„Huh?" spuse Zoey, confuză.
Cillian aproape că mârâi la răspunsul ei, apucând-o de umeri și întorcând-o să privească copacul. Arătă în sus, spre copilul mic așezat în ramuri.
„Acolo sus! E sus, râzând de noi! Cum de nu l-am văzut?!"
„Adam!" strigă Zoey.
Copilul din copac auzi numele lui și se aplecă puțin pentru a avea o privire mai bună asupra lor. Zâmbi și ridică o sprânceană.
„Hei, voi doi păreți obosiți" spuse el obraznic.
CITEȘTI
Exact ceea ce ai nevoie
Teen FictionLa un an după războiul brutal care a distrus sectoarele B3 și fostul F1, o pace fragilă a fost stabilită într-o tabără pentru supraviețuitori. Cillian, un tânăr dur și uneori irascibil, se trezește prins fără voie în viața haotică a lui Zoey. În ci...