Cillian abia se abținea să nu-l lovească pe băiat drept în față după acel comentariu. Furie mocnită îi pulsa în vene, dar și-o reprima cu greu. Reuși să scoată o replică, forțat de calmul aparent.
„Și tu arăți ca un idiot absolut."
Zâmbetul băiatului se șterse și se încruntă, părând gata să spună ceva, dar Cillian îl întrerupse înainte să aibă șansa.
„Cât timp ai fost acolo? Cum de nu te-am observat?!" întrebă Cillian, frustrarea palpabilă în vocea lui.
„Nu știu. Poate sunteți doar proști" răspunse băiatul cu un gest neglijent din umeri, sprijinindu-se de trunchiul copacului și odihnindu-și brațele peste o ramură.
„Adam!" Zoey îl întrerupse brusc, privirea ei strălucind de furie. „Alege-ți cuvintele!"
Băiatul își ridică o sprânceană și zâmbi sfidător.
„Ce? E adevărat. Ați umblat ore întregi după mine, rătăcindu-vă ca doi nebuni. Am avut o priveliște excelentă de aici de sus."
Se aplecă înainte de pe ramură, privindu-i cu un aer superior.
„Ne-ai urmărit tot timpul...?" Zoey îl întrebă, privindu-l uluită.
„Da, v-am urmărit de când ați început să mă căutați. A fost hilar să văd cum vă învârtiți prin pădure strigându-mi numele" răspunse băiatul râzând, dând din cap.
„A fost aproape prea ușor să vă păcălesc cu urme false. Sunteți surprinzător de naivi, știți?"
Fața lui Cillian se înroși, iar furia îi clocotea din nou, adunându-se în pieptul lui. Voia să-l stranguleze pe băiat pentru că i-a făcut să piardă atâta timp, doar pentru a afla că fusese ascuns în copac, râzând de ei tot acest timp. Adam își deschise gura să spună ceva, dar Cillian fu mai rapid.
„Vrei să-mi spui că ai făcut asta intenționat? Ne-ai făcut să pierdem ore urmărind urme false?"
„Exact. Am creat o mulțime de urme false și am râs de voi cum alergați după ele. Ați fost atât de ușor de păcălit. N-am văzut niciodată doi oameni care să pară atât de confuzi și pierduți. Și apropo, sora mea avea dreptate – sunteți un cuplu ciudat."
„Nu suntem un cuplu!" explodă Cillian, ridicând tonul. „Și când te dau jos de acolo, o să te lovesc atât de tare că o să simți gustul pământului!"
Băiatul își păstră zâmbetul, vizibil amuzat de furia ce se aduna în Cillian.
„Oh, da? O să mă lovești? Ce-o să faci? O să mă ameninți cu abilitățile tale înfricoșătoare de Director de Operațiuni?"
„Nu mă lua în derâdere, puștiule. Sunt Directorul de Operațiuni, iar tu ești doar un copil prost care s-a gândit că ar fi amuzant să ne facă să alergăm ca niște nebuni prin pădure!"
Băiatul își dădu ochii peste cap, fără să arate vreo urmă de teamă. Continuă să-și legene picioarele peste ramură, cu un aer de încredere sfidător.
„Oh, vai, ce frică îmi e acum. Un Director de Operațiuni? Ha! Nici măcar n-ai putut găsi un copil într-un copac."
„Taci din gură, nesimțitule!" Cillian urlă, furia lui escaladând rapid. „Nu ai idee cu cine vorbești!"
Zoey, simțind că situația scapă de sub control, oftă adânc și își puse mâna pe umărul lui Cillian într-o încercare de a-l calma.
„Hai, Adam, coboară. O să ratezi cina... și azi avem eclere la desert."
„Eclere? Serios?" Băiatul își schimbă brusc expresia la auzul desertului preferat.
Fără să mai stea pe gânduri, sări jos din copac, aterizând cu grație.
„Da, poți să ai și porția mea, dacă mergem acum," spuse Zoey calm, dar cu o urmă de fermitate.
„Vorbești serios? Pot să iau și partea ta?" Băiatul se lumină deodată, iar cooperarea lui deveni imediată, un zâmbet larg apărând pe fața lui.
„Desigur, Adam. Să mergem."
Entuziasmat de gândul la desertul extra, băiatul părea acum dornic să se întoarcă în tabără.
„Okay, hai să mergem!" spuse el grăbit, luând-o înainte cu o energie nouă, complet diferită de atitudinea sfidătoare de mai devreme.
CITEȘTI
Exact ceea ce ai nevoie
Teen FictionLa un an după războiul brutal care a distrus sectoarele B3 și fostul F1, o pace fragilă a fost stabilită într-o tabără pentru supraviețuitori. Cillian, un tânăr dur și uneori irascibil, se trezește prins fără voie în viața haotică a lui Zoey. În ci...