Capitolul 8

2 1 0
                                    

Cillian se pregătise să-i spună lui Zoey că vrea să fie iubitul ei. În cele din urmă, o văzu apropiindu-se și simți cum inima îi sare din piept. Nu se mai simțise niciodată atât de nervos, nici măcar în mijlocul unei bătălii.

— Hei, Zoey, spuse el, cu vocea ușor tremurândă. Pot să vorbesc cu tine un moment?

Ea îl privi, cu un strop de surpriză în ochi.

— Sigur, ce s-a întâmplat?

— Eu... eu trebuie să îți spun ceva, spuse el, cu vocea încă ezitând. Ceva important.

Ea ridică o sprânceană, curiozitatea ei fiind stârnită.

— Bine, ce este?

El ezită pentru un moment, încercând să găsească cuvintele potrivite.

— Eu... ehh... spuse el, bâlbâindu-se, cu inima bătându-i puternic în piept. Îmi... îmi placi. Foarte mult, adică. Mai mult decât ca o prietenă.

— Știu, ai spus înainte asta

— Da, eu... eu poate am spus ceva de genul ăsta, mormăi el, cu un ton timid. Dar e diferit acum. Vreau să fim mai mult decât prieteni. Vreau să fiu... iubitul tău... dacă mă vei accepta.

Ea îl privi câteva momente, un mic zâmbet jucăuș jucându-se pe colțurile buzelor ei.

— Ești serios? întrebă ea, tonul ei fiind blând. Chiar vrei să fii iubitul meu?

El dădu din cap, inima lui bătându-i și mai tare.

— Da, vreau. Știu că probabil nu sunt cea mai ușor de suportat persoană și că uneori pot fi un pic prost, dar... îmi pasă foarte mult de tine. Mă faci să simt lucruri pe care nu le-am simțit niciodată înainte și nu suport gândul că nu aș fi cu tine.

— Chiar ești serios, nu-i așa? spuse ea, tonul ei fiind jucăuș. Nu m-aș fi gândit niciodată că voi vedea ziua în care tu, Cillian, mă întrebi dacă vreau să fiu iubita ta.

El râse, cu obrașii înroșiți de rușine.

— Știu, știu, spuse el, cu un strop de defensivă în voce. Nu sunt tocmai cel mai romantic tip, dar... e totul nou pentru mine. Nu am fost niciodată într-o relație serioasă înainte. Mă descurc cum pot aici.

— Deci improvizezi, huh? îl tachină ea. Ei bine, până acum faci o treabă destul de bună.

— Da, cred că da. Vreau să fie perfect. Vreau să te fac fericită, Zoey. Ești foarte importantă pentru mine.

Expresia ei se înmuie, iar ea se apropie de el.

— Nu trebuie să fii perfect, știi, spuse ea, vocea ei fiind blândă. Îmi placi așa cum ești. Chiar și când ești un pic nesuferit uneori.

— Hei, nu sunt întotdeauna nesuferit, protestă el, cu un strop de defensivă în ton. Pot fi și eu drăguț uneori.

Ea râse, cu un zâmbet pe colțul buzelor.

— Da, poți fi, spuse ea, cu un ton jucăuș. Dar hai să fim sinceri, ești un pic temperamental. Ai un temperament și o tendință de a fi dramatic.

— Da, da, știu, mormăi el. Am un limbaj ascuțit și pot deveni un pic exagerat uneori. Dar jur că încerc să lucrez la asta.

Ea zâmbi, tonul ei devenind acum mai serios.

— Știu că încerci, spuse ea. Și apreciez asta. Dar nu te schimba prea mult, ok? Îmi place așa cum ești, cu toate defectele tale

— Da, nu voi, spuse el, tonul său fiind sincer. Nu vreau să schimb cine sunt, doar... să lucrez la părțile de mine care au nevoie de îmbunătățire. Nu vreau să fiu nesuferit cu tine, Zoey. Vreau să fiu tipul pe care îl meriți.

Ea se apropie și mai mult de el, privindu-l adânc în ochi.

— Ești deja, spuse ea, vocea ei fiind blândă.„Ești o persoană puternică, protectoare și extrem de loială. Îți pasă profund de prietenii și legiunea ta. Ești și sarcastic, cu temperament și un pic prost uneori. Dar ești prostul meu.

El simți cum inima îi sare din piept la cuvintele ei.

— Eu... ehh... bâigui el, cu fața roșie. Ai spus cumva că sunt... prostul tău?

— Un pic cam mult, nu-i așa?

— Da, e, spuse el, cu un ton puțin timid. Dar... îmi place oarecum. Să fiu prostul tău, adică. Mă face să mă simt... nu știu, special într-un fel.

Ea râse.

— Deci... înseamnă că vei fi iubita mea sau ce? întrebă el, cu un ton jucăuș dar ezitant.

— Da, credeam că era clar.

— Doar voiam să mă asigur, spuse el, cu un ton mai încrezător acum. Adică, abia mi-am mărturisit sentimentele și tu stai acolo, calm ca un castravete. Nu am vrut să presupun nimic.

— Calm ca un castravete?

— Da, știi, nu ești deloc afectată de toate acestea. Stai acolo, ca și cum nu tocmai am pus toată inima și sufletul meu în fața ta, mărturisindu-mi sentimentele ca un îndrăgostit.

— Ah, nu mai amintesc despre mărturisirea mea îndrăgostită.

— Oh, îmi amintesc, spuse el, cu un ton jucăuș. „mi amintesc foarte bine. Erai o ruină, roșie și bâlbâită ca o școlăriță cu o iubire secretă.

— Și ai crezut că eram bolnavă pentru că așa ți-a spus Adam.

El își rostogoli ochii, simțind o scânteie de jenă la amintire.

— Da, da, așa am crezut, admitse el. Dar în apărarea mea, te comportai ciudat și agitat. Am crezut că aveai vreo infecție sau ceva.

— Nu, nu aveam nicio infecție, spuse ea, cu un ton jucăuș. Eram doar îndrăgostită nebunește de tine, asta e tot.

— Deci, acum că suntem oficial iubită și iubit, ce facem acum? întrebă el, cu un ton ușor sugestiv.

— Nu știu ce ți-ar spune Tala să faci?

— Oh, ești groaznic, spuse el, cu un ton prefăcut supărat. Ar trebui să spui ceva drăguț și romantic, nu să mă tachină.

Ea râse, cu un strop de amuzament în ochi.

— Îmi pare rău, nu am putut să mă abțin, spuse ea, cu un ton nepăsător. Dar serios, tu ești cel care se descurcă cu partea romantică. Ce vrei să facem?

El zâmbi, învârându-și brațele în jurul taliei ei și atrăgând-o mai aproape.

— Ei bine, am câteva idei, spuse el, cu vocea sa fiind joasă și seducătoare. Dar nu vreau să te fac să te roșești prea mult în public.

Ea râse, învârându-și brațele în jurul gâtului lui.

— Oh, acum sunt curioasă, spuse ea, cu un ton jucăuș. Spune-mi.

— Cred că pot începe cu asta, și apoi o să o sărută.

Ea se topește în sărut, corpul ei presându-se mai aproape de al lui. Brațele ei se strâng în jurul gâtului lui, atrăgându-l mai aproape, în timp ce îi răspunde la sărut. El adânci sărutul, mâinile sale alunecând pe șoldurile ei, atrăgând-o strâns lângă el. Simți un sentiment de excitare intensă că în sfârșit poate să o sărute așa., Ea suspină ușor împotriva buzelor lui, corpul ei modelându-se după al lui. Degetele ei se încurcă în părul lui, atrăgându-l mai aproape, ca și cum nu ar putea avea destul de el. El simți un fior pe coloană la atingerea degetelor ei în părul său. Încetini sărutul, buzele lui alunecând pe linia maxilarului ei până la gât, lăsând un șir de săruturi pe pielea ei. Simți un fior pe coloană la atingerea degetelor ei în părul său. Încetini sărutul, buzele lui alunecând pe fruntea ei și o sărutând acolo.

Exact ceea ce ai nevoieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum