După ce a întrebat în stânga și în dreapta și a căutat puțin, în cele din urmă, Cillian a găsit-o pe Zoey stând într-un loc retras pe malul lacului. S-a apropiat cu grijă, fără să vrea să o sperie.
Tonul său sarcastic obișnuit era vizibil absent, înlocuit de o expresie mai serioasă și preocupată. S-a așezat lângă ea.
— Hei, a spus el încet, anunțându-și prezența.
— Hei? răspunse Zoey, confuză de tonul lui lipsit de sarcasm.
— Putem vorbi? întrebă el în șoaptă.
— Sigur.
— Am auzit ceva... a început el, apoi s-a oprit. Adam mi-a spus că ești bolnavă.
— CE?
Cillian a observat surprinderea și șocul pe fața ei la auzul cuvintelor sale.
— Da, mi-a spus că ai o problemă la inimă și că te-ai simțit rău. E adevărat?
— Um... nu... Nu, nu, nu.
— Ești sigură? întrebă el sceptic. Pentru că vreau să fii sinceră cu mine. Am observat că gâfâi des și arăți palidă în ultima vreme...
— Um... sunt bine.
Ridică o sprânceană la negarea ei rapidă.
— Zoey, te rog, nu mă minți.
— De ce crezi că mint?
El a oftat frustrat. Se așteptase ca ea să nege și să încerce să minimalizeze totul.
— Pentru că în mod clar nu ești bine. Am văzut cum te comporți în ultima vreme, gâfâi și arăți palidă. Și acum aflu că ai probleme cu inima? Nu încerca să-mi spui că ești bine. Știu că nu ești.
— Probleme cu inima... Putem să le numim și așa, mormăi Zoey.
El era confuz și ușor îngrijorat de alegerea ei de cuvinte.
— Ce vrei să spui cu „putem să le numim și așa"?
— Nimic.
Ridică din nou o sprânceană.
— Trebuie să-mi spui adevărul. Ce se întâmplă cu adevărat? De ce nu vrei să fii sinceră cu mine?
Întinse mâna și îi puse o mână pe umăr, încercând să o privească în ochi.
— Nu e „nimic".
Ea se cutremură la atingerea lui.
— De ce te-ai cutremurat? Nu am vrut să te rănesc. Ce-i cu tine?
Retrase repede mâna, cu îngrijorarea întipărită pe față.
Ochii i se măriră ușor, văzând cum se cutremură la atingerea lui.
— Ce? Nimic, nu-ți face griji, știu, știu...
— Nu e nimic. Ai tresărit cu siguranță. De ce ai făcut-o când te-am atins?
— E nimic, Doamne. Cum ți-ai făcut ideea că sunt bolnavă?
— Pentru că am observat că nu te comporți ca de obicei în ultima vreme. Gâfâi des, arăți palidă și ai tresărit la atingerea mea.
Se opri pentru un moment, privind-o intens.
— Și Adam mi-a spus că ai o problemă la inimă. E adevărat?
— De unde știe Adam așa ceva?
— A spus că sora lui te-a auzit vorbind cu câteva dintre fete. De ce nu vrei să recunoști? Ai o problemă la inimă, nu-i așa? Ești bolnavă. Trebuie să-mi spui adevărul.
CITEȘTI
Exact ceea ce ai nevoie
Teen FictionLa un an după războiul brutal care a distrus sectoarele B3 și fostul F1, o pace fragilă a fost stabilită într-o tabără pentru supraviețuitori. Cillian, un tânăr dur și uneori irascibil, se trezește prins fără voie în viața haotică a lui Zoey. În ci...