Cei trei porniră înapoi spre tabără, cu băiatul în frunte, conducându-i pe potecă. Pe măsură ce mergeau, Cillian încă simțea o iritare crescândă din cauza comportamentului băiatului de mai devreme, mai ales la comentariul despre ei doi ca fiind un cuplu. Mormăie în barbă, aruncând priviri tăioase în direcția puștiului.
„Nu pot să cred că am pierdut ore întregi căutând micuțul ăsta obraznic..." spuse el printre dinți.
„Măcar e în siguranță" răspunse Zoey, încercând să-i calmeze furia mocnită.
Cillian își trecu mâna prin păr, frustrat.
„Încă nu-mi vine să cred că nu l-am observat în copac. Era atât de evident." Privirea lui nu se dezlipea de băiat, asigurându-se că nu-i trece prin cap vreo idee să fugă din nou.
„Da... am fost cam naivi" admise Zoey cu un zâmbet slab, ridicând din umeri.
Cillian aprobă cu o mișcare scurtă a capului, deși cu greu voia să fie de acord.
„Cred că ai dreptate. Am fost destul de proști."
Zoey zâmbi din nou, iar Cillian observă asta, ridicând o sprânceană, ușor surprins.
„De ce zâmbești?" întrebă el, cu o urmă de curiozitate în glas.
„Nimic special... Mulțumesc că m-ai ajutat."
Cillian ridică din umeri, simțind cum o ușoară nuanță de roșu îi urcă pe obraji. Încercă să pară nepăsător, dar în sinea lui, era fericit că Zoey îi mulțumise.
„Nu a fost mare lucru. Am făcut doar ce ar fi făcut oricine." Vocea lui trăda un strop de modestie.
„Totuși... o să le spui tuturor că am pierdut un copil, nu-i așa?" întrebă Zoey, o umbră de îngrijorare traversându-i fața.
Cillian oftă și se scărpină pe ceafă, jenat.
„Ei bine... da, trebuie să-i raportez lui Tala. Nu pot să mint..." Rumenirea de pe fața lui se intensifică, conștient că, tehnic, avea dreptate. Oftă din nou, de data asta mai adânc.
„Oh..."
„Hei, n-o să-i spun că a fost doar vina ta. O să fac în așa fel încât să pară că am pierdut copilul împreună, bine?" o reasigură el, ridicând mâna într-un gest pacificator.
Zoey îl privi cu neîncredere.
„Ce? Dar nu tu l-ai pierdut! Nici măcar nu erai acolo când Adam s-a rătăcit. Era responsabilitatea mea."
Cillian ridică palmele, într-o încercare de a calma furtuna interioară a fetei.
„Woah, woah. Liniștește-te, bine? Am fost acolo când îl căutam. Am fost implicat la fel de mult ca tine. L-am pierdut amândoi, îmi asum la fel de multă responsabilitate."
Reacția ei surprinsă îl făcu să se oprească. Putea vedea cum vinovăția îi apăsa pe umeri, iar asta îl făcu să suspine. Își puse mâna pe umărul ei, încercând să o liniștească.
„Vorbești prostii" spuse ea, clătinând din cap.
„Nu, nu vorbesc. Ești doar prea dură cu tine. Am pierdut copilul amândoi, nu doar tu. Trebuie să încetezi să te învinovățești pentru asta." Cillian își încruntă sprâncenele, ușor iritat de încăpățânarea ei.
„Am pierdut copilul, iar tu ai venit după mine și l-ai găsit" insistă Zoey, încăpățânată.
Cillian oftă din nou, de data asta mai lung și mai frustrat, în timp ce își freca podul nasului.
CITEȘTI
Exact ceea ce ai nevoie
Teen FictionLa un an după războiul brutal care a distrus sectoarele B3 și fostul F1, o pace fragilă a fost stabilită într-o tabără pentru supraviețuitori. Cillian, un tânăr dur și uneori irascibil, se trezește prins fără voie în viața haotică a lui Zoey. În ci...