Tamamen düz yazı olacak bu bölüm, haberiniz ola. :)
•
•
•"Zorla getirildim." diye açıklama yaptı Kita, yanındaki ikizlere dik dik bakarken. Böyle buluşmaları sevmezdi, ikizler dışında kimse ile yakın değildi, herkes yabancıydı ona.
Yeşil gözlü oğlanın kendisine olan sorgular bakışları, onu açıklama yapmaya itmişti. Suna gözlerini devirdi, öfledi. "Her neyse." dedi ve kollarını göğsünde kavuşturdu. Odaklanması gereken başka biri vardı.
"Sıkıldım ben." dedi Kuroo, kolu kısa boylu sevgilisinin omzundaydı. Diplerinin uzamasına izin vermiş sarışın, Kuroo'nun söylediğini duymamazlıktan geldi. Ya da belki oyununa öyle dalmıştı ki, sahiden de duymamıştı.
"Ben de..." diyerek en yakın arkadaşına katılan Bokuto, alnını sevgilisinin omzuna dayadı. Onun bu hareketlerine alışık olan Akaashi, elini saçlarına koydu. "Zaten bowlinge gidiyoruz diye sözleştik ya, Bokuto-san."
Bunu duyması ile heyecanlanan Bokuto, olduğu yerde zıpladı. "Hızlı olalım o zaman!" diye bağırdıktan sonra erkek arkadaşının elini tuttu ve koşmaya başladı, grubun geri kalanı da onu takip etmek zorunda kalmıştı.
Alış veriş merkezini sesleri ile inleten grup, güç bela oyun alanına varmışlardı. Kayıtlarını açtırıp bowling oynamak için ayrılan bölüme ilerlediler.
"Şimdi, otur ve harika sevgilini izle." dedi Oikawa, her zaman olduğu gibi bunda da rekabetçiydi ve ilk sırayı almıştı. Köşedeki toplardan birini aldı, üç parmağını yerleştirdi. Resmen Iwaizumi'ye şov yapmak için kendini yırtıyordu, şekil olduğunu düşündüğü hareketler eşliğinde koşup attı topu.
Dediği gibi olmuştu, hiç zorlanmadan strike yapmıştı.
Ellerini gururla beline koydu, işaret ve orta parmağını aynı anda kaldırıp zafer işareti yaptı. Etkilendiğini yüksek sesle belli eden Bokuto, Akaashi'yi sarstı. "Akaashi, gördün mü?! Ben de yapacağım!"
Erkek arkadaşının hevesine karşı gülümsedi Akaashi, Oikawa ise Iwaizumi'nin yanına ilerledi ve ne kadar harika olduğunu anlatmaya başladı. Sıra kendisine geldiği için hevesle toplara koştu Bokuto, bir süre inceledikten sonra mavi olanı aldı. "Bak Akaashi, senin gözlerin gibi!"
Akaashi, gülümsemesine engel olamamıştı. Gözlerini devirdi ve sevgilisini izlemeye başladı.
Oikawa'yı taklit etmeye çalışan Bokuto, sıkıca kavradığı top ile ilerledi. Topu büyük bir heves ve kuvvet ile attı. Fakat işler onun istediği gibi gitmedi.
Lobutların biri bile devrilmemişti, top köşeden gitmişti.
Yüzü anında asılan Bokuto'nun omuzları çöktü, dudağını büktü. Arkadaşları arkada gülerken sevgilisine ilerleyen Akaashi, Bokuto'nun koluna sarıldı. "Bir hakkın daha var, sevgilim. Hadi." dedi ve yanağından öptü oğlanın.
Bokuto, başka bir mavi top aldı ve ilerledi. Sevgilisinin elini omzunda hissettiğinde derin bir nefes aldı Bokuto, koşup topu attı. Bu kez lobutları devirebilmişti, ayakta bir tane kalsa da.
"Akaashi, bak yaptım!" dedi ve heyecanla sevgilisine sarıldı Bokuto. Kollarını aynı şekilde sevgilisine dolayan Akaashi güldü. "Evet, yaptın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Proje: Miya - [ SunaOsa , SakuAtsu ]
FanfictionKita Shinsuke, Miya ikizlerinin ortak noktasıydı. Ve onların gizli hayranlarının nefretini çoktan kazanmıştı. _ _ _ 28.08.24 - 05.09.24