0.5

84 16 72
                                    

Osamu, en sevdiği öğün olan kahvaltı için odasından çıkmadığında anlamıştı Atsumu bir şeylerin ters gittiğini. Fakat kardeşi ona bir şey anlatmıyor, hiçbir şey söylemiyordu.

Şişmiş ve kızarmış gözlerinden belliydi ne kadar ağladığı, ne kadar yıprandığı. Uykusuzluğunun getirdiği yorgunluk yüzüne yansımıştı, şimdiyse sessizce uzanıyordu.

Elinde bir tabakla girdi Atsumu kardeşinin odasına. "Samu, yemek." dedi, cevap alamadı. Çalışma masasının üstüne bıraktı ona hazırladığı tabak ve çayı.

"Kalk hadi." dedi ve gri saçlıyı çekiştirdi. Osamu, kalkmayı reddedince kaşlarını çattı. "Bana bak, Samu. Hangi boktan şeye üzüldün bilmiyorum ama kendini aç bırakamazsın, kalk ve zıkkımlan."

"Çıkıyorlar..." dedi Osamu aniden, Atsumu afalladı. "Ne?"

"Komori ve Suna."

"Saçmalık."

Osamu telefonunu açıp gönderiyi ve yorumu gösterdiğinde anlamıştı Atsumu. Telefon şifreleri aynıydı, birbirlerinin hesaplarını kullanmaktan çekinmezlerdi. Bu yüzden Atsumu, sadece duyduğu gerçeğe şaşırabilmişti.

Kardeşinin yeniden dolan gözlerini görünce iç çekti, kollarını açtı. Gri saçlı kendini sarışına doğru bıraktı, başını göğsüne gömdükten sonra serbest bırakmıştı gözyaşlarını tekrar.

"Çok acıtıyor..."

"Biliyorum, biliyorum Samu..."

"Neden ben değilim?"



Proje: Miya

sunarin:
KAGEYAMA ANNENI SIKIYIM SENIN

OROSPU COCUGU

KESKE ICERIDE KALSAYDIN

kagsieem:
YA SUS SUS

YETER DUYMAK ISTEMIYOM

sunarin:
AMCIK

BUTUN PRIMOGEMLERINI STANDARD BANNER'DA HARCAMISSIN

GELMISSIN SUS DIYOSUN

BEYNINI SIKIYIM

hinasho:
NAPTIN NAPTIN

KAGEYAMA

MAL MISIN

kagsieem:
gel bi de sen vur...

sunarin:
ULAN

KAEYA MAIN OLMAYA KARAR VERDIGIN ICIN SENI TASTE SAHIBI VE AKILLI SANMISTIM

APTAL

kagsieem:
😭

hinasho:
tmm cok ustune gittik

askim gel opim

primolar feda olsun sana

sunarin:
sansli oc

hinata albedo mainliyo

of

biz de <osamu'm3 ile oynasak keske

Proje: Miya - [ SunaOsa , SakuAtsu ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin