5

155 40 35
                                    

Biri üstüme buz fırlatsın eriyorum!
HAVA NEDEN BU KADAR SICAK AQ

‼️DİKKAT DİKKAT‼️

Pandalarım bir sonraki bölümü bu bölüm en çok yorum yapan kişiye ithaf edeceğim💕

Şuraya da temsili bir Darien Jameson bırakıyorum

...

10 Ağustos 1975
İskoçya/Hogwarts

Harry sabah gözlerini kütüphanede açmıştı. Uyuz kütüphane görevlisi yazın okulda kalanlar arasında olmadığından rahatça içeriye girebiliyordu ve geç saatlere kadar içeride kalabiliyordu. Bir öğrenci var mı diye etrafı kontrol eden yoktu. Filch'de odasından pek çıkmıyordu. Yine de karşısında bazen McGonagall'ı bulduğu oluyordu. Ama daha hiç gece yakalandığı olmamıştı kadına.

Onun haricinde sanki koskoca Hogwarts ona aitti. İstediği gibi dolaşmakta özgürdü. Koridorlarda ona bakan gözler olmadan istediği gibi yürümek gerçekten iyi hissettirmişti.

Tabii ki bu mutluluk da uzun süremeyecekti. Yalnızca yirmi gün kadar sonra Hogwarts'a öğrenciler tekrar akın edecekti ve Harry neredeyse tüm Slytherin öğrencileri tarafından bir hain olarak adlandırılacağını biliyordu.

Yakın hattan bazı Ölüm Yiyen çocuklarını zaten tanıyordu. Şimdi onu ihanetle suçlayarak sataşıp duracaklardı. Yine de ait olduğu binaya gittiğini biliyordu.

Gerindi ve sırtında ki ağrıyla yüzünü buruşturdu. Kütüphane masasında uyumak akıllıca değildi. Baş ağrısı da çok geçmeden onalra katıldığında Harry eliyle alnını ovalamaya başladı.

"Eski dine sizi uykusuz bırakacak kadar meraklı mısınız Mr Jameson?"

Harry irkilere birkaç adım ötesindeki McGonagall'a baktı, ardından da hemen önünde açık kalmış olan kitaba. Kelt halkları ve eski din hakkında yıpranmış bir kitaptı. Harry bu kütüphanedeki tüm kitapları okumaya niyetlenmişti. İlk hayatında olduğu gibi Expelliarmus'dan medet umamazdı artık. Bilgiye aç bir şekilde kitap okuyordu. Altıncı sınıfta derslerine pek ilgi gösteremediğinden bu yılı tekrarlamak onun için iyi olmuştu. Gerçi Hogwarts'a ne zaman ders dinlemeye gelmişti ki zaten?

Harry dağılmış saçlarını eliyle geriye diğru tararlen ayaklandı. Üzerinde ki eşofman takımı düzeltti. "Uyuyakalmışım, efendim." dedi Harry biraz utançla. McGonagall ile burada karşılaşmayı beklemiyordu.

Kadın yaklaşarak, "Geceleri odanızda olmalısınız."

"Bir daha olmayacak."

Kadın başını salladı. Ardından Harry'nin önünde ki kitaba bakarak konuştu. "Bende sizi arıyordum," gözleri Harry'ye döndü. "Bu öğleden sonra okul alışverişiniz için Diagon Yolu'na gideceksiniz. Size ben eşlik edeceğim."

Büyü'nün OğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin