2.Bölüm(Diyarbakır'da Hazan)

252 24 11
                                    

Duyun sesimi , gözünüz aydın
ben bittim...

5 AY SONRA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

5 AY SONRA

Asu Yıldırım'dan....

O günden sonra, iş bulmuş hatta üstüne bütçeme göre güzel bir evim olmuştu.
Berzan denen o züppeyi,bir daha çevremde hata fakültede bile görmemiştim. Bunca zaman nerdeydi ki? Bunca ay okula gelmemek derslerini etkilemiyor mu acaba?Aman banane zaten onlar için çok kolay. Gelse de gelmese de parayla çözerdi. Sonuçta üniversitenin sahibi oydu. İşin en ilginç yanı bu kadar lüzum edip okuyormuş gibi görünmesiydi. Asu kızım kendine gel. Sanane ya ondan, inşallah bir daha karşılaşmayız. Sen onun dengi değilsin seni harcarlar. Offff geç kaldım offff. Salak ne düşüncelere dalarsın ki...

Söylene söylene evden bir hışımla çıkıp gitmişti genç kız. Onu nelerin beklediğini bilmeden...

.
.
.
.

Berzan Karahan'dan

Babam ve Ağir abim'in isteği üzerine Aşiret toplantısı için bir süreliğine Diyarbakır'a gelmiştim.
Ama aklımdan çıkmayan tek şey Asu'ydu.
Tabi boş durmamış araştırmıştım.
O ceylan bakışları aklıma geldikçe kendimden geçiyordum.
Ben yanında olmasamda, onu gözetlemesi için adamlarımı yollamıştım. İş bulmasına hatta ev bulmasına kadar ben sağlamıştım. Direk yüzüne söylesem tokatı çarpar sitin sene yüzüme bakmazdı.
Herşeyi kenara bırakıp artık dönmek istiyordum.
Bugün dönmek için bilet almıştım.
Tam o sırada telefonuma gelen mesaj ile cinnet geçirmeme ramak kalmıştı.

"Kim lan bu ibnenin dölü, sevdiğim kadının yanında ne işi var. " demiştim. O sırada sesimi duyması ile yanıma Polat geldi.

"Bir sorun mu var abi? "Demesi ile hemen kendimi toparalayıp,

" yok, koçum sen hazırlan İtalya için bende ondan önce bir kaç iş için 1 haftalığına İstanbul'a gideceğim. Daha sonra gelirim yanınıza tamamı? "

"Abi bak sorun varda bana demiyorsan, çok pis bozuşuruz"

"Yook dedim ya oğlum. Hadi beni merak etme. Benden önden gidiyorum. Herkes beni İtalya'ya gidecek sanıyor. Sakın çaktırma" deyip sırtını sıvazladım.

Hemen arabayla havalanına geldim. Biran önce İstanbul'a gitmem gerekiyordu.

Bakalım o ibneyi s*ktiğim de bu kadar, tam ağız gülebilecek mi?

Düz tutup tersten soktugumun kasıgında yatmış. Şerefsizin dölü.

Benim lan!! Berzan Karahan'ın kadınına, ağğğğ.
Dur sen dur, bak seni bağırta bağırta nasıl düzüyorum.

■□■□■□■□■■□■□■□■□■■□■□■□■□■

İstanbul.. Akşam suları..

Ağa'nın Öksüz Gelini //DiyarbakırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin