5 ay sonra
Şu an başımda abim ile düğünümüzü düşünüyorduk. Abim bana sarılıp alnımı öptü. Sevgilisi Diba'da gülümseyerek bana bakıyordu. Ona gülümsedim.
Her şey hazırdı. Abimin kolunda düğün alanına girdim. Gördüğüm iki kişi beni şaşırttı. Annem ve babam beni bu zamandan beri sevgisiz bırakan iki insan.
"Merhaba, kızım. Belki gelmemizi istemezdin ancak bu gününü görmek istedik." Babamın dedikleri ile sadece başımı salladım.
"Gelmeniz beni şaşırttı ancak teşekkürler." Yanıma gelen Belfü bana sarıldı. "Çok güzel olmuşsun anne de bunlar kim?"
İlk defa gördüğü dedesi ve anneannesine baktı. Annem Belfü'nün elini öptü. "Ben senin anneannen."
Belfü onlardan uzaklaştı sadece. "Özür dilerim ancak annem ile uzun süre konuşmayan sizler ile muhatap değilim."
İşte benim kızım diye düşündüm içimden. Bir kaç dakika sonra Poyraz kapıda belirdi. Çok yakışıklı olmuştu.
Beni görünce başta donup kaldı, ancak ellerimi öptü. "Çok, çok güzel olmuşsun her zaman ki gibi."
Ona gülümsedim ve nikah masasına gittik. "Siz Ferdi Akay kızı Mayıs Akay Akın Çağdaş oğlu Poyraz Çağdaş ile evlenmeyi herhangi bir baskı olmadan kabul ediyor musunuz?"
"EVET!"
"Siz Akın Çağdaş oğlu Poyraz Çağdaş Ferdi Akay kızı Mayıs Akay ile evlenmeyi herhangi bir baskı olmadan kabul ediyor musunuz?"
"EVET!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlamayla olur-Yarı texting
Chick-LitSiz:Merhaba aslanım. Siz:Beni hatırladınız mı acep? Siz:Güzeller güzelin. Poyraz: Sen kimsin amk? (!Kitapta küfür ve cinsel içerikler olacaktır!)