35.

9 2 0
                                    

Abim ile oynayan Belfü'ye bakıp gülümsedim. Umarım Poyraz'ı öğrenince psikolojisi bozulmazdı.

Abim'in elinde tuttuğu Ken mutfakta yemek hazırlarken Belfü yani Barbie telefona bakıyordu.

Çocukları da oynuyordu. Gülümsedim. Kızımda annesinin kopyası gibi kadınları hiç ezdirmiyordu.

Kişilik olarak annesinin kızı olsa bile babasına çok benzetiyordum. Bazen onu görmek istemezdim. Çünkü onu görünce aklıma Poyraz gelirdi.

Poyraz en büyük pişmanlığım. Belfü'ye bunu nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum sadece. Masum kızım her şeyden habersiz evcilik oynuyordu.

Yanlarına gittim ve esmer bir bebek aldım. "Eee ne yapıyorsunuz bakalım?" Belfü gülümsedi. "Oyun oynuyoruz anne sende mi katılacaksın?" Eliyle abimin Ken bebeğini işaret etti. "Bak bütün işi ona kilitledim."

Kahkaha attı bende gülümseyip onu gıdıklamaya başladım. Abim ise sitem eder gibi bize bakıyordu. "Senin kızın tam bir cadı! Çocuklara da ben bakıyorum yemeği de ben yapıyorum işe o gidiyor!"

Güldüm. "Annesinin kızı işte." Abim de bize güldü. "Abi seninle biraz konuşalım mı?" Abim yüz ifadedemden konunun ciddi olduğunu fark etti.

Başını salladı. Belfü'ye baktım. "Anneciğim sen şimdi tek başına oyna biz dayın ile birazdan geleceğiz tamam mı?" Belfü başını salladı.

Abim ile başka bir odaya geçtik. "Poyraz ile konuşuyorum."

Abim biliyormuş gibi hiç şaşırmadı. "Evet asıl sorun bu değil değil mi gönder gelsin."

"Belfü'yü öğrendi." Abimin bakışları değişti. "Kızım sen gerizekalı mısın? Neden çocuğa Belfü'yü söyledin?"

Çaresizce başka yere baktım. "Abi ne yapabilirim ki? Bu çocuk bana sürekli babasının nerede olduğunu soruyor! Daha çok küçük bu hayatta babasız olsun istemiyorum."

"Bilmiyorum haklısın ama Poyraz tam bir pislik! İkinizin kılına zarar gelirse o pisliği yakarım."

"Merak etme abi, bir zararı olmayacak anladın mı?" Başını salladı. "Pekala, bu işe karışmak istemiyorum Mayıs ama batırma."

"Batırmayacağım söz veriyorum."

Abimin yanından ayrılıp bebekleri ile oynayan Belfü'nün yanına gittim. "Tatlım seninle bir şey konuşalım mı?" Belfü başını sallayıp bebeğini bıraktı.

"Efendim anne?"

"Senin bir baban var Belfü bunca zaman düşmanların arasında esir tutulmuş ancak sonunda kazanıp bizi bulmuş ve çok zengin!"

9 yaşında olmasına rağmen hayal gücü çok yüksek olduğu için dediklerime hemen inandı. "Sen ciddi misin?" Gülümsedim. "Evett! Haftasonu ikimizide görmeye geliyor."

Belfü heyecanla ellerini ovuşturdu. "Oleyyy babam geliyorrr eveetttt oleyyy." Ona gülümseyip çok tatlı olduğu için yanağından öptüm.

Zorlamayla olur-Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin