38.

11 2 0
                                    

Yemeği yedikten sonra uyuma işi kalmıştı. Belfü ayrı bir odada yatmak isteyip çocuk olmadığını bize söylemişti.

Bizimse aynı odada kalmamızı istemişti. Ben ne kadar reddetsem de başka bir çarem yoktu.

Belfü'nün uyumasını bekleyecektim, ardından o odadan çıkacak ve Poyraz'ın bana ayarladığı odaya gidecektim. Çarşafı düzelten Poyraz'a baktım.

"Yamuk yumuk bok gibi yapıyorsun düzgün yap şunu Poyraz!" Poyraz sinirle bana baktı. "İki saattir uğraşıyorum çok kolaysa sen yap be!" Güldüm ve yanına geçtim.

Çarşafı yatağa düzgünce serdim. Poyraz sinirle bana baktı. "Dünyaya çarşaf sermek için gelmiş olabilir misin?"

"Belki de... Öyledir ne dersin? Bilemeyiz. Her neyse hadi." Yorganı çekip yatağa uzandım.

Telefonumu Belfü'nün uyumuş olabileceği saat 2.30'a ayarladım ve yatağa uzandım. Poyraz yanıma yattı ve belimi okşamaya başladı.

Beni yalnızca zevk için kullandığını bilmek acı veriyordu. Dolan gözlerimi silip belimi okşayan Poyraz'a döndüm.

Fısıldadım. "Ne yaptığını sanıyorsun?" Dalgın gözlerini yüzüme çevirdi. "Sadece... Özledim. Evet çok özledim siktir."

"Hızla değişen duygularından nefret ediyorum Poyraz! Lütfen uyu ve beni rahat bırak." Poyraz mahçup olmuş gibi başını salladı ve bana sarılıp uyumaya başladı.

Saat 2.30

Çalan alarmımla Poyraz'ın belimdeki elini ittim ancak yeniden belime koyması ile sinirlendim.

"Çek şu siktiğimin elini Poyraz!"

Poyraz beni zerre siklemedi ve belimi okşamaya devam etti. "Mmm, lütfen kal da beraber uyuyalım."

Başımı gözleri kapalı olsa da iki yana salladım. "Seninle değil aynı odada kalmak aynı evde kalmaya tahammülüm yokken benden bunu bekleme."

Poyraz o an gözlerini açıp yataktan kalktı ve saçlarımı okşamaya başladı. "Yanlış olan ne yaptım da benden bu kadar nefret ediyorsun?"

Alay eder bir biçimde güldüm. "Dalga geçiyorsun... Değil mi? Bana yaşattığın şeyleri tek tek sayamam şimdi!"

Poyraz saçımdaki tutamı kulağımın arkasına atıp yanağımı öptü. "Sana kötü bir şey yaşatmadım sadece kendimde değildim özür dilerim."

Başımı iki yana salladım. "Sana artık şans vermek istemiyorum Poyraz." Başını iki yana salladı.

"Hayır hayır kızımız için Mayıs kızımız için birlikte olmak zorundayız."

"Kızımızı kendi çıkarların için kullanmanı istemiyorum!"

"Liseden sonra babam öldü ve bütün iş bana kaldı ne kadar kötü bir his olduğunu biliyorum ve kızımın da aynı şeyleri yaşamasını istemiyorum."

Gözlerim doldu. "Peki ya ben?" Elimle kendimi işaret ettim. "Peki ya bana ne olacak? Şu yaşımdan beri ailem hep abime odaklandı! Beni hiç sevmedikler babam başımı bir kere bile okşamadı kızım demedi ne kadar iğrenç olduğunu biliyor musun?"

Yine elimle kendimi işaret ettim. "Ama bak buradayım sapasağlam! Biraz psikolojim sik gibi olsada devam ediliyor! Kızım senin gibi bir erkek ile tanışmazsa her şey yolunda gidecek sen olmadan önce hayatımdan memnundum bir anda geldin ve düzenimin ağzına sıçtın!"

Ağladığımın farkında değildim. Poyraz gözlerimdeki yaşı silip gözümden öptü. "Hep aynı şeyi yapıyorsun! Senden yoruldum Poyraz beni çok yoruyorsun sağlıklı bir ilişki kuramıyoruz istesek de olmuyor, olamaz, olamayacak!"

"Hayır! Sadece çabalamıyoruz! Çabalasak her şey yoluna girecek anlıyor musun? Birbirimizin önüne engeller çıkartıyoruz ve bu engeller karşısında kabulleniyoruz hiç karşı çıkıp engeller ile savaşmıyoruz!"

"Ben zamanında ne kadar savaştım bilmiyormuş gibi davranamazsın! Hep böyle oluyor barışmak istiyorsun ve soğuk yapıyorsun! Yoruldum bir daha bunları yaşamak istemiyorum."

Poyraz elini dudaklarıma koydu. "Şşt sadece bir şans istiyorum, lütfen bu son olsa olmaz mı?" Düşündüm. Artık Belfü vardı ve belki Poyraz değişebilirdi.

Bu saçma tavırları bırakabilirdi ve biz belki de mutlu olabilirdik... Yalnızca başımı sallamak ile yetindim. Poyraz bana bakarak gülümsedi.

"Şans veriyor musun?" Ona başımı salladım. Poyraz bir anda dudaklarıma yapıştı. Bu öpücüğün tutkulu ve istekli bir öpücük olduğunun farkına varmam geç olmadı.

(+18)

Poyraz'ın kucağına çıktım ve beni öpmeye devam etti. Soluklanmak için ayrıldığında geceliğime bakarak dudaklarıma fısıldadı. "Siktir bu geceliği gecenin başından beri üstünden çıkartmak istiyorum!"

Ona sırıttım ve altındaki eşofmanı indirdim. O ise geceliğimi bir hamlede çıkarttı. İç çamaşırlarımız ile birbirimizin karşısında duruyorduk.

Poyraz beni yatağa yatırdı. İç çamaşırlarımı çıkarttı. Göğüslerime baktığında gözlerinin koyu bir ton aldığını fark ediyordum.

Sırıtarak göğüslerime odaklandı. "95 miydi?" Sırıtarak başımı salladığım anda Poyraz göğüslerimi emmeye başladı.

Ben ise tırnaklarımı sırtına bastırıyordum. "Immm evet çizmeni istiyorum." Öpücüklerini boynuma çıkartırken sırtına darbeler bırakıyordum.

Poyraz'ın öpücükleri aşağı inmeye başladığında inleyerek ona baktım. En sonunda öpücükleri vajinama gelmişti. Poyraz vajinamı öpmeye başlayınca boğuk bir ses ile inledim. Poyraz sırıtıp vajinama üç parmağını birden sokunca ağzımdan büyük bir inleme koptu.

"Çığlıklarını duymak istiyorum adımla inle güzelim seni şimdi sertçe becereceğim." Poyraz yanımızdaki çekmeceden bir prezervatif çıkarttı.

Şişmiş penisine baktığımda korkuyla yutkundum. Küçük vajinama o koca şey nasıl girecekti?

Poyraz prezervatif'i taktı. "Belfü'ye bir kardeş gelmesini istemeyiz değil mi? Şimdilik."

Poyraz nihayetinde o büyük penisini içime ittiğinde başta pek ses çıkmadı ancak hepsini içime soktuğunda ağzımdan büyük bir inilti çıktı.

(+18 bitti)

Kapı, odamızın kapısı açıldı. Hızla yorgan ile üstümü kapattım. Uykudan gözlerini ovuşturan Belfü'yü görünce şaşırdım.

"Anne? Yanlış bir anda mı geldim?" Poyraz sinirle bakıyordu ben ise sırıttım. "Hayır güzelim yanlış bir anda gelmedin."

"Babam neden o kadar sinirli bakıyor o zaman?"

"Uykusu çok vardı uyanınca biraz agresif oluyor değil mi?" Poyraz'dan cevap gelmeyince dirseğimle karnına vurdum. "Değil mi hayatım?"

"Ha evet kızım senlik bir durum yok." Belfü'ye gülümsedim. "Sen odana git güzelim eğer uyuyamazsan beni çağır tamam mı?"

Belfü bana başını sallayıp odadan çıkınca Poyraz'a sinirle baktım. "Çocuk senin yüzünden sik gibi hissetti amacın ne?"

"Özür dilerim sadece en azgın anımda ateşli sevişmemizin bozulması sinirimi bozdu."

Sadece başımı sallayıp üzerimi yeniden giydim ve kendimi uykunun sıcak kollarına teslim ettim.

Zorlamayla olur-Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin