21.

12 2 0
                                    

Abim, abimin sevgilisi Diba ile bara gelmiştik. Diba ile abimi giydiğimiz şeyler için ikna edebilmiştik. Belfü'ye bakıcısı bakıyordu.

Aynı zamanda liseden beri konuştuğum arkadaşlarım olan Melis ile Koğuşu(böyle bir erkek ismi var mı bilmiyorum ama çok hoşuma gitti) da çağırmıştım.

Melis Koğuş ile yanımıza gelince abim hepimize viski ısmarladı. Viskimi içerken konuşmaya başladık. Koğuş bana baktı. "Eee Poyraz'a mı yazdın kafasını siktiğim arkadaşım?"

Başımı salladım. "Neden yazmayayım çocuğumun babası." Koğuş başını iki yana salladı. "Yanlış yoldasın kızım ben sana söyleyim ilerde Koğuş demişti dersin."

"Hep uğursuz konuşuyorsun ağzının ortasına çakabilir miyim?" Sırıttı. "Gücün yetiyorsa."

"Sen bana güçsüz mü dedin pislik?"

"Evet sana dedim değil misin?" Tam üzerine atlayacakken abim ile Diba beni tuttu. "Ay bir sakin."

Melis viskiyi zevkle yudumlarken konuştu. "Sakin olun zaten bende sinirliyim Mayıs'a."

Dördü bir anda başını salladı. "Ne suçum var ya benim sadece sevdiceğime aşığım." Abim sinirle  bana baktı.

"Aşk falan değil kızım senin ki takıntı basbaya anlamıyor musun?"

"Hayır abi çocuğumun babasını seviyorum." Abimin eli yumruk oldu ancak Diba elini tuttu. "O senin çocuğunun babası değil gerçek baba babalığını yapar sikerim babalığını lan onun!"

"Abi bilmiyordu ki!"

"Mayıs sus yoksa istemeyeceğin şeyler diyeceğim." Başımı salladım. Sinir hastası bir abi ile uğraşmak kolay değildi. Her boka siniri bozulan bir abi ile uğraşmak sinir bozucuydu.

Sinir hastası birisi ile yaşayınca sizde sinir hastası oluyordunuz. Viskimi yudumlarken bir anda içeri polisler girdi. "Reşit olmayan çocuk iddiası yüzünden buraya baskın yapıldı herkes kimliklerini göstersin."

Kim olabilirdi ki? Herkes kimliklerini göstermeye başladı. Hepimize de teker teker baktıklarında kimsenin 18 yaşından küçük olmadığı anlaşıldı.

Hangi mal böyle bir ihbar yapmış olabilirdi ki? Aklıma gelen isim ile suratım asıldı; Poyraz Çağdaş.

Zorlamayla olur-Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin