Cenk elini omzuma koyup iki kere hafifçe vurdu.
"Hadi bakalım göreceğiz seni. Artık geç oldu ben de gideyim ve güzeller güzeli omegamı nasıl kendime bağlayacağımı düşüneyim."
"Peki. İyi geceler."
"İyi geceler."
___________________________________________Yağız'dan;
Emre'yi tekrar ziyaret edip tekrar işimin başına dönmüştüm bugün tedavi edilecekti o zamana kadar işimi bitirip onun yanında olmalıydım.
Mutfağa girdiğim de her zamanki gibi diğerleri oturmuş boş yapıyorlardı. Ben olmasam napıcaklardı bunlar.
"Haydi, haydi kalkın toplayın şuraları kralın rutu yaklaşıyor. İşimiz çok."
Kral ruta gireceği zamanlar oldukça obur oluyordu bu da çok fazla yemek yapmamız anlamına geliyordu.Onlar ortalığı toplamış ve malzemeleri soyuyorlardı. Yemeği ben yapıyordum. En zor iş benimdi bu da onların hazırlık yapmalarını gerektiriyordu.
Onlar malzemeleri soyup hazırlarken içeriye o ölüp bittiğim sima girdi. Cenk, kralın sağ kolu ve sarayın en güçlü muhafızı, iri bedeniyle içeri girmiş etrafa bakınıyordu. Herkesin gözü onun üzerindeydi bu da kurt formuma geçip hepsini parçalama isteği yaratıyordu.
Biraz daha etrafa bakındı ve gözleri bana döndü. Göz göze gelince ağzımdan kısık bir hıçkırık çıktı. Heyecanlanınca oluyordu, rezildim. Hemen arkamı dönüp üst dolabı açtım. Ordan büyükçe bir tencere aldım. O sırada önümde beliren bir gölge gördüm. Ve bu onun gölgesiydi. Kulağıma eğilmişti nefesi boynuma ve yanağıma değiyordu.
"Yardıma ihtiyacınız var mı aşçı bey?"
Ve sonrasında ardı ardına çıkan 2 hıçkırığım. Elimdeki tencereyi önüme bırakıp arkamı döndüm elleri iki yanımdaydı.
"Ah şey y-yok efendim."
Küçük bir kahkaha atmıştı.
"Efendim mi? Hadi ama Cenk yeterli omega."
Dediği ile sinirlenmiştim. Beni omega diye çağırmalarını sevmiyordum bir kere.
"Lütfen bana adımla hitap et Cenk."
"Peki aşçı bey. Neyse şu anlık gideceğim fakat sonra konuşalım mümkünse."
Kafamı salladım ve tekrar arkamı döndüm. Elini belime koyup biraz okşadı ve gitti. O da seviyor işte koskoca dünya da gele gele bu sarayda kralın sağ kolu olmuştu. Seviyor işteee.
Nefeslerimi ayarlayarak tekrar işimin başına döndüm.
___________________________________________
Timur'dan;
Sonunda istediğim otlar gelmişti. Arya Hekime ona burayı getirip tedavi etmesini söylemiştim ve kısa sürede odama taşımıştık.
Birazdan tedavi edilecekti.
Kızgınlığa girmişti. Ama kokusu düşüktü. Hem çekinik hem de hasta olması sebepti buna. Arada işe yarar diye feromonlarımı da serbest bırakıyordum. Umarım tüm harem karışmazdı. Onlarla uğraşmak düşman devletle uğraşmaktan daha zor.
Balkonuma çıkmıştım. Kısa süre sonra ben de ruta girecektim ve dışarıya çıkamayacağım. O sırada manolya kokusunun arttığını fark ettim. İçeriye baktığımda omega az da olsa hareket ediyordu. Gözlerini açmamıştı fakat hareket ediyordu. Kabus görüyor olabilir miydi? Ya da farklı bir şey...
"MUHAFIZLAR! ARYA HEKİMİ ÇAĞIRIN!"
Onun feromonlarına karşılık nane kokumu bende yaymaya başladım. Kısa süre sonra Arya hekim odaya gelmişti.
"Beni istemişsiniz kralım."
"Evet Arya, bence şuan tedavinin tam zamanı feromon kokusu artmaya başladı ve o da hareket etmeye başladı. Tedaviye başlayalım."
"Hemen kralım."
Arya eşyalarını hazırlamıştı getirdiğimiz ottan ilaç çoktan hazırdı fakat daha etkili olması için Arya ameliyata yakın bir işlem de yapacağını söyledi. O sırada muhafızlar girmek isteyen iki kişi var dedi. Cenk ve omega için yanıma gelen kişi adı Yağız'dı sanırım. Onları da içeri almıştım.
"Başla."
Arya talimatı aldığı gibi otlardan hazırladığı ilacı yavaş yavaş aralıklarla omegaya içiriyordu. Herkes dikkatlice onu izliyordu. Arya tüm ilacı içirmiş ve omeganın üstünü daha çok örtmüştü.
"Tedavi tamamlandı kralım. Kızgınlığa da girdiği için dinlenmesi gerek. Akşama uyanır."
"Anladım. Çıkabilirsiniz."
Hepsi çıktıktan sonra tekrar feromonlarımı yaymış, omegayı rahatlatıyordum.
Yaklaşık 2 saat sonra omega hareket etmeye başlamıştı. Yanına gittim. 'Su' diye sayıklıyordu.
Onun belini tuttum ve doğrulttum. Daha sonra ona su içirdim.
___________________________________________
Emre'den;
Başımdaki ağrı o kadar fazlaydı ki ne olduğunu bile kavrayamıyordum.
Bugünlük bu kadar vaktim az maalesef ders çalışmakla meşgulüm. Biraz geç geliyor bölümler.
Neyseee
İyi okumalar
💖🥷🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönünce/ BXb
Художественная прозаBulunduğu zamandan tam 770 yıl geriye giden Emre..... BXb omegaverse gay lgbt