~8~

26 6 0
                                    

Verdiğim kararın sonuçları ne olacaktı.....

___________________________________________

Feromon kokusu vücudumu delip geçiyordu sanki. Hem huzur verici hem de bunaltıcıydı.

Bana daha da yaklaşmış kucağına almıştı. O kadar güçsüzdüm ki şuan sorgulayacak aklım bile kalmamıştı.

Eli boynuma gitmiş ordaki kumaşı çekerek koklamaya başlamıştı. Gıdıklanıyordum. Daha da yaklaşıp öpmeye başlamıştı. Elimde olmadan inlemiştim.

Öpüşleri hızlanmış hatta emmeye başlamıştı. İstemsizce kendimi ona sürtüyordum. Garip ama rahatlatıcıydı. Başını boynumdan çekmiş gözlerimin içine bakıyordu. Ona çekilmiş gibiydim çok yoğun ve güzel hissettiriyordu. Yüzlerimiz yakınlaşmış dudaklarımız birbirini bulmuştu. Kısa süre sonra ayrıldı.

"Şimdi hayır demezsen bı daha diyemezsin."

Dedikleri ile hafif sinirlenmiştim.

"Devam et."

Diyerek mızmızlandım.

Üstümden kalkarak kapıdaki muhafızlara uzakta durmalarını söyleyip tekrar üzerime eğilmişti.

𓇼+18𓇼

Üstündekileri gözlerimin içine bakarak yavaş yavaş çıkardı. Sanki bana acı çektirmek istiyordu. Altındaki çamaşırla kaldığında benim üstümdekini de tutup çıkarmıştı. Yüzüme doğru eğildi ve alınlarımızı birleştirdi. Yüzüme üfleyip dudaklarımı sömürmeye başladı.

Yavaş hareketlerinden eser kalmamıştı. Eli vücudumun her yerine değiyordu. Kaçmamdan korkar gibi sıkı sıkıydı aynı zamanda tutuşları.

Dudaklarımdan ayrılıp alnıma bir öpücük kondurmuştu. Daha sonra boynumu da yalan etmişti. O sırada alt tarafımda bir soğukluk hissedince irkildim. Krem sürmüş şimdi de işaret parmağını yavaş yavaş içime sokuyordu.

İnlememle boynumdan kafasını ayırmış gözlerime bakıyordu.

"Sakin ol, kasma kendini. Kasarsan daha çok acır. "

Demesi ile nefeslerimi biraz daha düzene sokmaya çalıştım fakat artık dayanamıyordum.

"Hadi artık."

Biraz bekledi sonra ikinci ve üçüncü parmağını soktu aynı zamanda göğüsümü de dişleri arasına almış emip ısırıyordu.

Parmakları ile içimi genişletiyordu. Kısa süre sonra içimden parmaklarını çıkardı ve aletini yavaş yavaş içime soktu. Alışmam için biraz bekledi. Daha sonra ise içime kökledi. Bunu yapması ile çok büyük bir çığlık bırakmıştım.

Vuruşları sertleştikçe sertleşiyordu. İlk başlarda sade acıyı yaşarken şuan yaşadığım zevki bi daha alamayacağımdan korkar olmuştum.

Sert vuruşlarının yanı sıra tutuşları yumuşamıştı. Yüzüme ufak ufak öpücükler kondurarak beni rahatlatmaya çalışıyordu ve bunu başarıyordu.

Vuruşları daha da hızlanmıştı. Bununla ikimizde gelmiştik. O içime bense göğsüne.

Kaç kez tekrarladığımızı hatırlamıyordum bile. Umarım sonucu pişmanlık olmazdı....

𓇼+18 bitti𓇼

___________________________________________

Baya paslanmışım umarım beğenirsiniz.

Görüşürüzzz

❤️‍🔥





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 5 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geri Dönünce/ BXbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin