1. Bölüm

96 20 126
                                    

Açıklamaya yazamıyorum watty kaydetmiyor şimdi söyleyeyim Fic Angst

Başım dönüyor ve gözlerimi açamıyordum. Ne olduğuna anlam veremedim. Ellerimi yere koydum. Bu bu topraktı. Zar zor gözlerimi açarken yanıma bir kadın geldi ve bana bağırdı.

Kadın:Felix! Hala yerde ne yapıyorsun?! Kalk, bugün Prens Hyunjin'in odasını toplama görevi sende!

Anlamsız gözler qadını süzdüm. Çok gençti. Tek sorun Prens Hyunjin'in ve bu kadının ki  olduğunu bilmememdi.

Kadın:Hey Felix! Kalkt peşimden gel!

Kadın gidince hemen ayağa kalktım. İlk başım döndü ama ağaçtan destek alarak kalktım. Kadını takip ettim ve saraya girdi. Ağzım açık bi şekilde saraya bakıyordum. Burası neresi? Saray dedim ama yani attım. Heryer insan kaynıyordu. Hepsine eski giyinmişti.

Önümdeki kadın bi odaya girdi. Oda çok boştu. Çift kişilik yatak, dolap, komidin, masa lambası ve garip bir şeyler.

Kadın:Hey Felix! Çabuk buraları toparla yarım saate Prens gelir. Seni görmesin.

Anlamsız gözlerle qadına baktım.

Kadın:benden duymuş olma ama Prens çok sinirli. Seni görüpte sana kızmasın.

Felix:sen kimsin ve Prens Hyunjin kim?

Kadın önümde kahkaha attı resmen.

Kadın:Salak mısın Felix? Ben Nayeon. Prensi gerçekten sanımıyor musun?

Zorla gülümsedim.

Felix:ahh tabiki tanıyorum. Hadi sen çık işim gücüm var.

Nayeon:Ay hadi çıktım hızlı ol ama.

Kafamı olumluca salladım. Az önce isminin Nayeon olduğunu öğrendiğim kız benden büyük ve uzun kapıları kapattı. Anlam veremesemde odayı temizlemeye başladım. Kendi kendime şarkı mırıldanıyordum.

Odayı temizledim ve duraksadım.

"Tam olarak burası neresi? "

"Hyunjin kim? Nayeon kim? Burası hangi şehir veya ülke? Tam olarak nerdeyim? "

Sinirle saçlarımı karıştırdım. Arkamdan bi gülme sesi geldi. Arkamı döndüğümde başında taçı olan ve kapıya yaslanan bi erkek gördüm.

"Hyunjin benim, ve burası Hwang Sarayı. Tam olarak sen kimsin peki? "

Hyunjin denen herif alaycı bi şekilde gülümsedi. Beni tanıyordu sanırım. Ben daha kendimi tanımıyorum beni nasıl tanıyor?

Felix:Ben Felix. Ve Saray derken? Kaçıncı yıldayız?

Hyunjin üzerime doğru adımlatı ve eğilerek benim boyuma geldi.

Hyunjin:ismini biliyorum. Ve 567'ci yıldayız

Gözlerimi şaşkınlıkla kocaman açtım.

Felix:Ne?! Ben dün 2024'deydim!

Hyunjin şaşırmış bi yüz ifadesi ile dikleşti. Yüzündeki gülümseme soldu.

Hyunjin:nasıl? Dur şimdi, sakince bana dünü anlat.

Saçlarımı karıştırdım ve yeri izleyerek konuştum.

Felix:Dün... Dün Han'lardaydım ve orada kaldım. İkimiz evde tektik ve Jeongin'le görüntülü konuşup ona yardın etmeye çalışıyorduk.

Hyunjin:ne yardımı?

Felix:sevdiği çoçuk Seungmine açılmak istiyordu, kısaca gaza getiriyorduk.

Prensim.../HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin