F:Görüşürüz Hannie
J:Görüşürüz Yongbokie
Han'a el sallayıp Hyunjin'in arkasına bindim. Bu misafirlikte öğrendiğim şeylerden biri bu dünyanın Bilge Canı Minhoymuş. Ama tam değil. Seo Krallığındaki Chan asıl Bilge Can'mış. Yarında oraya gideceğiz.
Minho ve Hyunjin konuşmuş ve Minho bizim evlenmemizi söylemişti. Ben itiraz edince en azında birlikte olmamız gerektiğini söyledi. Nedenini sorduğumda artık Hyunjinin prens değil Kral olması gerektiğini ve artık bu nesilin devam etmesi gerektiğini söyledi. Acı tarafı varmış, onı söylemedi.
Bundan rahatsız olduğum için Han'da itiraz etti. Minho aynen şu cümleyi kurdu "Sen karışma güzelim, Felix sende itiraz etme. Ya evlenmemiz gerek yada birlikte olmanız. Yarın Chan'lara gidin oda aynı şeyi söylerse kaçış yolu yok"
Yarına kadar beklemeli ve yarından sonra ne olucağını bilmem gerekti. Evlenmek istemiyordum. Ha bide Hyunjinin yaşını bile bilmiyorum. Mantikken sorayım.
F:Hyunjin
H:efendim
F:kaç yaşındasın?
H:23, sen?
F:17...
Hyunjin duraksadı.
H:doğum günün ne zaman?
F:15 eylül
H:anladım.
F:noldu ki?
H:18 olmadan evlenemeyiz
F:neden ki?
H:bi Alfa 18 yaşına girmemiş bir Omega ile evlenirse idam edilir. 15 yaşını geçmemiş bi Omega ile birlikte olursada idam edilir.
F:anladım
Yol boyu konuşmadık. Ben 15'i geçtiğim için birlikte olmamız mı gerekicek? Bunu sadece Chan denen Bilge Can bilir. Ona Bilge Chan diyicem daha mantıklı geldi şuan.
~
Saraya vardığımız gibi Hyunjinin elini tuttum.
H:neden korktun?
F:ya şimdi içerisi kalabalıktır
Hyunjin konuşmadı ve elimi sıkıca tuttu. Taht odasına girdik ve elini bıraktım.
H:benimle uyuyacak mısın?
F:hayır odama gitmek istiyorum
H:pekala
Hyunjin odasına girerken arkasından seslendim
F:Hyunjin
Arkasını dönmeden konuştu.
H:efendim?
F:şey, ben iyi geceler öpücüğüsüz uyuyamıyorum da. İyi geceler öpücüğü verir misin?
Hyunjin arkasını döndü ve yanıma geldi. Ellerini belime sardı.
H:çoçuk gibisin Felix
Dudaklarımı bir birine bastırdım. Hyunjin eğilip yanağımdan öptü.
H:iyi geceler Prenses
F:iyi geceler
Ondan hızla ayrılıp odama girdim. Yatağın üzerinde duran kıyafetleri giyindim ve yatağa uzanarak uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensim.../Hyunlix
ContoFelix nasıl olduğunu anlamadan 2024 yılından 576 yılına gitmiş ve orada yaşamaya başlamıştı Başlangıç:9 ağustos 2024 bitiş: