2. bölüm

54 16 109
                                    

"Kendime baksam mı? "

Odada ordan oraya yürüyordum ve kendi kendime konuşuyordum. Alfa veya omega olduğunu öğrenmek ve bu olaylar çok karışık.

Konuşmamız bitince beni kucağından indirmişti ve elimden tutarak bi odaya götürdü ve bu günlük burda uyumamı söylemişti. Kendiside direk yan odaya girmişti.

Odaya gidiğim andan beri kendime bakasım geliyordu. Ama imkansızdı, ben 2024'den geldim ve yarın gidip gitmeyeceğim belli bile değil.

"Aishss sikeyim bakacağım"

Sinirlerle saçlarımı karıştırdım ve odanın banyosuna girdim. Eşofmanımı aşağıya çektim.

"Olamaz"

Tam bacağımın yan tarafında, bi dövmemsi bir şey vardı.

"Bu ne şimdi?"

Eşofmanımı çektim. Hyunjin'e söylemeli miydim? Dalga geçerse? Kendinkini gösterdi aslında. Tam bilek kısmında. Göstermeliydim. Hyunjinkinin aynısıydı.

Odamdan çıktım ve Hyunjin'ın odasına direk girdim. Hyunjin üstü çıplak bi şekilde uzanıyordu. Bedenini süzerken gülümsedi.

H:bi Prensin odasına böyle giripte bedeni süzülmez.

Gözlerine baktım

H:noldu? Gel bakalım yanıma

Hyunjin oturdu ve eli ile yanındaki boşluğa iki kere vurdu. Yavaş adımlarla gidip oturdum.

F:benim Alfa veya Omega olma şansım var mı?

Hyunjin'ın yüzü düştü.

H:yani evet noldu ki?

Dudaklarımı ısırdım ve ayağa kalktım. Önünde yan pozisyonda durup eşofmanımı sadece dövmemsi şey görümecek şekilde açtım.

H:hay ananı!

Hyunjin eli ile dokundu ve sürttü. Tüylerim diken diken olmuştu. Hemen eşofmanımı çektim. Hyunjin elimden tuttu ve kucağına oturttu.

H:ne dersin küçük Omegam? Bu krallığı birlikte yönetelim mi?

Şaşkınlıkla Hyunjin'ne baktım, gülümsedi.

H:doğru duydun, Omegasın.

Dudaklarımı bir birine bastırdım. Ben bi omegaydım. Ben? Ağzım açık bi şekilde Hyunjine bakıyordum.

H:sen şimdi Omegasınya senden başka omega yo-

F:benden başkasının omega olmadığını nerden biliyorsun? Baktın mı?

Hyunjin dudak kenarı ile gülümsedi.

H:kıskanma bakmadım, biri omega veya alfa olsa söylerdi bana

F:kıskanmadım

H:hı-hm tabi.

Derin nefes verdim ve kucağından kalkmağa çalıştım. Belimdeki elini sıktı ve izin vermedi.

H:nereye?

F;odama

H:hmm hayır

Gözlerimi anlamsız bi bakışla Hyunjine döndüm

F:hayır derken?

H:farkındamısın bilmem ama kimsenin yapmadıklarını yapıyorsun. Bana Prens demek yerine ismimle hitap ediyor ediyorsun bana emir veriyorsun.

Durdu ve gülümsedi.

H:şimdide sıra bende, ben sana emir vericeğim

Göz devirdim. Sapık biri olduğu ta öteden belliydi. Alnının çatına vururdumda neyse. Sakinliğimi koruyup onu sinir etmek daha mantıklı

Prensim.../HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin