H:tamam Felix ağlama artık
Hyunjinin odasında yatakta oturmuştum. Hyunjin bana sarılıyordu. Halkın bana demediği laf kalmamıştı. Hyunjin hepsine ağzının payını verdi evet ama, kalbim çok kırıldı. Hyunjinin önünde ağlamak istemezdim. Çok rezil haldeyim şuan.
H:Felix, tamam, takma onları. Onların isteği ile Prenses seçmiyorum ki
F:ama...Hyunjin onlar beni... beni sevmedi. Erkeğim diye mi?
Hyunjin yüzümü ellerinin arasına aldı ve gözlerine bakmamı sağladı.
H:hayır Felix, sen birden ortaya çıktın ya seni tanımıyorlar ondan. Zamanla alışırlar. Evlenene kadar idare et onları lütfen. Evlenelim kimi parmağın ile gösterirsen onu atarım saraydan. Tamam mı güzelim?
F:hı-hm
Hyunjin ellerini yüzümden çekti ve sarıldı. Ağlamam çok saçma belki ama dedikleri çok kırıcıydı. Sadece 1 ay Yongbok, 1 ay bekle sadece.
F:tuvalete gidicem
Hyunjine sarılmayı bıraktım ve ayağa kalktım
H:tamam bebeğim bekliyorum
Lavobaya girdim ve elimi yüzümü yıkadım. Ani gelmiş ola bilirim evet ama, Hyunjin beni tanıyordu. Yani en azından ismimi biliyordu. Nayeonda beni tanıyordu. Halk arasında konuşmayan sadece Nayeondu.
"Prensim biz Erkek Prenses kabul etmiyoruz" diye bağıran kişiyi Hyunjin idam edecekmiş. Kadın bağırdığı an Hyunjin ayağa kalktı ve bağırarak "istemiyorsansa Sarayı terk et! " dedi. Kadın ise "Ben bu saraydan çıkmayacağım! O çıkacak! " diye bağırdı. Bu cesaret nerden geldi merak ediyor musunuz?
Ben buraya ilk geldiğimde, Hyunjinle konuştuğumuz esnada Nayeon Soojin diye bi kız getirdi ya. İşte Soojindi bağıran. Hamile kaldı ve çoçuğunu aldırmamış. Hyunjin onu idam edecek yarın.
Kendi kendime düşünürken kapı çaldı
"Güzelim, yarım saat oldu çıkıyor musun? "
Gözyaşlarımı sildim ve kapıya yöneldim. Kapıyı açtım ve Hyunjine sarıldım. Ellerimi boynuna sıkıca sardım. Hyunjin ne olduğunu anlamasa bile elini belime sardı.
H:noldu güzelim hm?
F:hiç bir şey, sarılmak istiyorum
Hyunjin beni kucağına aldı ve yatağa ilerledi. Yatağa oturdu ve benide kucağına oturttu. Sırtını yatağın başlığına dayadı. Uzanır bi biçimdeydi. Bende üzerine uzandım ve sıkıca sarıldım.
H:onları takmıyorsun değil mi?
F:bilmem, çok kırıcıydı
Hyunjin sırtımı sıvazladı.
H:tamam güzelim, duymamış gibi yapsan?
F:Hyunjin dedikleri çok büyük şeylerdi, duymamış gibi yapamam ki
H:tamam güzelim, tamam
Sinirle ayağa kalktım ve kapıya doğru gittim.
H:nereye gidiyorsun?
Hyunjin ayağa kalktı ve yanıma geldi
F:odama gidiyorum
H:iyi, git
Kapıyı açtım ve halka çarpa çarpa odama girdim. Hem üzgün hemde sinirliydim. Beğenmiyorsanız siz terk edin sarayı.
Yatağıma oturdum. Ben kimdim ve buraya nasıl gelmiştim? Han, Jeongin onlar? Onlar için herşey kolay, Han Minhoyu seviyor, Jeongin desen aşık olduğu kişiyle evli. Ben? Ben Hyunjini tanımıyorum ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensim.../Hyunlix
Short StoryFelix nasıl olduğunu anlamadan 2024 yılından 576 yılına gitmiş ve orada yaşamaya başlamıştı Başlangıç:9 ağustos 2024 bitiş: