10. bölüm(FİNAL)

14 1 1
                                    

Hyunjin duraksadı. Gözyaşlarını Felix gibi serbest bıraktı.

"Felix anlatayım lütfe-"

"Ne anlayacaksın? Nasıl aldatıldığımı mı? Yoksa beni beş ayda nasıl unutup evlendiğini mi? "

"Felix'im yalvarırım dinle"

"Dinlemeyeceğim! Sana çok iyi bir süprizim olacak Hwang, hazırlıklı ol"

Felix buruk bi gülümseme ile orayı terk etti. Hyunjin arkasından koşsa bile Felix ortadan kaybolmuştu. Hyunjin yere çöktü ve bağırarak saatlerce ağladı. Diğerleri teselli etse bile Hyunjin onları kendinden uzaklaştırdı. Babası kararlıydı, Hyunjin ölse bile o nikah bugün burada kıyılacaktı, öyle de oldu

Ertesi gün Hyunjin Felix'in odasında kapının çalması ile gözlerini açtı. Dün gece Beumgyu'ya elini bile sürmemişti. Nikah kıyılır kıyılmaz saraya gelmişlerdi ve Hyunjin direk Felix'in odasına girerek kapıyı kapatmıştı.

Kapıyı alacaklı gibi çalanın Beumgyu olduğunu düşündü.

"Git başımdam Beumgyu! "

"Prensim, benim Chan. Felix mektup göndermiş!"

Hyunjin hemen ayağa kalktı ve ağlamaktan şişmiş gözleri ile kapıyı açtı. Chan mektubu uzattığı gibi elinden aldı. Kapıda Chan, Yeonjun, Changbin, Soobin, Han ve Minho vardı. Az ötede Beumgyu. Bu yüzden mektubu sesli okudu

Lee Yongbok Felix

Prensim benim Felix

Bu mektubu sana inan hiç vermek istemezdim, fakat evlendin...

Dün gece inanmadım evlenmene koşarak Kim krallığından geldim. Evet Kim krallığı. Senin adamlarının gelmediği Kim krallığından koşarak ben senin için geldim ve durum ortadaydı.

Bu beş ay içinde ve olduğundan bahsetmek istiyorum Prensim.

Ben saraydan çıktığım gibi Jeonginin yanına gittim ve konuştum. Bu konuyu Seungminle konuştu ve ertesi gün sizden çoook uzak bir krallığa tanıştık. Beş ay boyunca orada kaldım, hatta kaldık. 10-15 kişiydik. Bir aşçı, ben, Jeongin, Seungmin ve halktan bazı kişiler. 1 hafta boyunca hiç bir şey yemedim. Ama öğrendiğim şey yüzünden yemek yemek zorunda qaldım. Yemeyerek iki kişinin birden canına kıymak istemedim. İlk gecemizde, yani ilk ilişkiye girdiğimizde ben hamile kalmışım Prensim. Şu an beş aylık hamileyim ve altıncı ayıma girmeyeceğim.

Senle birlikte büyüte bilirdik Prensim, hatta içime doğdu bi kız çoçuğumuz olucak, olucaktı. Senle ona çok iyi bakardık. Hem belki erken evlenirdik. Güzel hayaller kurmuştum ben Prensim.

Evlenmeniz bana ve çoçuğuma en büyük ceza oldu. Senin en büyük cezan ise:ölümünüz

Bu bir intihar notudur Prensim, sen bu notu okuduğunda sizin krallığınızın yanında pembe yapraklı ağaçları olan ormanda intihar etmiş olurum büyük ihtimal.

Jeongin yapma etme dedi, dinlemedim. Sadece sana değil Han'a, Jeongine, Seungminede kıydım. Senin yüzünden onlardan vazgeçtim. Han bu mektubu okursa veya şuan onada okuyorsan benim adıma özür dile, en azından bir işe yararsın.

Konu sana olan sevgime gelirse... Aşık oldum ben sana. Beklenmedik bir anda aşık olmuşum Prensim sana, bende anlamadım ilk fakat senden ayrı kaldığım zaman aşık olduğumu ögrendim. Bilemiyorum sen bana aşık mısın değil misin ama ben aşığım. Sevmeği bile geçtim Prensim aşığım. Bunuda intihar mektubundan duyuruyorum. Sana çok aşığım Prensim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Prensim.../HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin